Uzatmalarla evet20 dk var 2 gol lazim
Yok daha iyi ev mecbur atmayaKeşke ev atsaydı maçı kitler simdi
80 kadar bitane daha olsa olurKeşke ev atsaydı maçı kitler simdi
Hadi be şaşırtın biziiiUzatmayla 20 dakika zor deil
İnşallahşimdi ev kopek gibi saldircak dep 80 85 e kadra 2 yaparsa gelir