Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling Lazistan08 / Kasa - Hedef --

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kemal34

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
17,457
17,113
113
Hadi siz de cıvıtmayın korner atın
 

Erhan2121

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
49,365
54,169
113
Ula bizi Beşiktaşla karıştırdın galiba kimler kimler geldi bu kulübe daha yeni en elit 5 santrafordan birini alıyoruz hala o gelir bu gelir diye dalga geçmeye kalkma gelirse altında kalırsın 😂
Avrupanin belki şuan en iyi 3 kalecisinden biridir donnaruma suan gelmez bu yastayken ilerde belki gelir
 

Barrios

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,514
28,098
113
Salak ev tek başına 2 korner getirmesi lazım ama yoracak belli ki
 

Kemal34

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
17,457
17,113
113
Avrupanin belki şuan en iyi 3 kalecisinden biridir donnaruma suan gelmez bu yastayken ilerde belki gelir
La oğlum osimhen diyorum 26 yaşında şu an adamı alıyoruz. Kim hayal edebilirdi geçen sene bize gelmesini. Yapmayın şunu işte sonra gelince ağlıyorsunuz 😂 Bazen ummadığın fırsatlar çıkabiliyor yine olabilir emin olma
 

Kemal34

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
17,457
17,113
113
Son dakikalara iki tane kalmasın bir tane şimdiden atsınlar hadi bir korner.
 

errayn

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,236
508
113
ayak diretmeseler de atalar kornerleri top ortada dönüyor boş boş
 

Erhan2121

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
49,365
54,169
113
La oğlum osimhen diyorum 26 yaşında şu an adamı alıyoruz. Kim hayal edebilirdi geçen sene bize gelmesini. Yapmayın şunu işte sonra gelince ağlıyorsunuz 😂 Bazen ummadığın fırsatlar çıkabiliyor yine olabilir emin olma
Gelsin kanka ben senden daha çok isterim ama çoğu yıldız oyuncu turkiyede oynamak istemiyir ligin kalitesi düşük diye ee adamlarda hakli bende futbolcu olsam turkiyede oynamak istemem ligimiz cidden çok kötü lig olamaya basladi gs şl de olmasa osiye turkiye ligi için bu bonservis ücretini verirmiydi hiç
 

Kemal34

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
17,457
17,113
113
Gelsin kanka ben senden daha çok isterim ama çoğu yıldız oyuncu turkiyede oynamak istemiyir ligin kalitesi düşük diye ee adamlarda hakli bende futbolcu olsam neden turkiyede oynamak istemem ligimiz cidden çok kötü lig olamaya basladi gs şl de olmasa osiyr turkiye ligi için bu bonservis ücretini verirmiydi hiç
Son 2 3 senedir o algı kırıldı dost artık genç piyasası olan adamlar da geliyor mesela öyle olmasa Tamyy abraham bu yaşta türkiye'nin en büyük üçüncü kulübüne gelir miydi😂
 

Barrios

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,514
28,098
113
Yav korner gelecek ama muhtemelen son 7-8 dk kala tüm riskleri alacak ev öyle gelecek diye tahmin ediyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst