Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling Lazistan08 - Kasa Joker 1+1

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

AnthonyEdwards

İyi bak hastana sor beni ustana
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
26,424
16,436
113
Güzel yapılırsa yerim balık taze olacak pazarda taze zor bulursun en güzeli balık mezatı taşa çıkarıyorlar ya orda arttırmayla alıyorsun
Bizim burda o gün tutulur satılır balık. Hamsinin bile kilosu 100 lira memlekette büyük rezillik
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,837
100,380
113
O tutma olayı hastalık gibi adamlar nasıl zevk alıyorsa saatlerce olta basında durmaktan
Çekilecek çile değil o ya ekseri emekli işi genç adamın ne işi var saatlerce balık peşinde eğer satıcısı değilsen
İzmir’de çok oluyor kordonda çupra mevsimi at yakala sat restoranlara
 

AnthonyEdwards

İyi bak hastana sor beni ustana
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
26,424
16,436
113
Çekilecek çile değil o ya ekseri emekli işi genç adamın ne işi var saatlerce balık peşinde eğer satıcısı değilsen
İzmir’de çok oluyor kordonda çupra mevsimi at yakala sat restoranlara
Benim kuzen öğretmen haftasonları çıkıyordu yazın. Ufak bi teknesi var. Taka işte. Çok bişe yakalayamıyo ama asıl büyük gemiler ağlar iş görüyo burda
 

AnthonyEdwards

İyi bak hastana sor beni ustana
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
26,424
16,436
113
150 liraya yiyordum Antalya da en son geçen sene 700 dü suan temiz 1100 vardır deniz çupra ama taze yoksa daha ucuz yerler var
Çuprayı alacak g*t bende yok enişte. Bi abi var rizede üniv.de hoca. O bazen davet ediyo da yapıyo yiyoruz 🤣
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,837
100,380
113
Benim kuzen öğretmen haftasonları çıkıyordu yazın. Ufak bi teknesi var. Taka işte. Çok bişe yakalayamıyo ama asıl büyük gemiler ağlar iş görüyo burda
Bende çıkmıştım karaburun tarafında arkadaşın tekneyle tekir barbun falan geldi ağa çok yani işi biliyorsan at ağı çek sat hobi olarak hem kazanç olarak yapabilirsin ekstra iş kalamar da yakalamıştık tekne arkasına bırakıyor zokayı giderken takılıyor 1-2 tane sonra deniz boyu bi restoran vardı tanıdık orda pişirtip yemiştik rakıyla
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst