- 18,969
- 9,410
- 113
Konu sahibi sen metine para attın mi
Aga bak senle ufak bir samimiyetimiz oldu bir alışverişimiz olmadı senle 2 ay önce tanıştık 2 yıldır tanıdığım adamlar var burda herkesin bir kendi içinde sırası var tonla para kazanmiyoruz dünyaları da kazanmadik bak az önce elektrik gitti internetim gitti hattım hala kapalı ona rağmen şurda 600-700 kar koyup yarısını dağıtıyorum içimden geliyor öyle bir darliyosun ki adamı yapasi varsada yapmıyor insan Dm den güzel bir dille sırayla gittiğimi istediğim miktarlar olursa atacağımi söyledim ona rağmen ısrarla yazdın Ağa gerginim zaten burda da hala etiketler iğneleyici mesajlar atiyon ayıp yani harbiden ayıp@Leoisa18 önceliklerin den bana sıra gelmez diye düşündüm @eminehawk
Dost sana bir soru sordum cevap verirsen sevinirim bosver şimdi bunuAga bak senle ufak bir samimiyetimiz oldu bir alışverişimiz olmadı senle 2 ay önce tanıştık 2 yıldır tanıdığım adamlar var burda herkesin bir kendi içinde sırası var tonla para kazanmiyoruz dünyaları da kazanmadik bak az önce elektrik gitti internetim gitti hattım hala kapalı ona rağmen şurda 600-700 kar koyup yarısını dağıtıyorum içimden geliyor öyle bir darliyosun ki adamı yapasi varsada yapmıyor insan Dm den güzel bir dille sırayla gittiğimi istediğim miktarlar olursa atacağımi söyledim ona rağmen ısrarla yazdın Ağa gerginim zaten burda da hala etiketler iğneleyici mesajlar atiyon ayıp yani harbiden ayıp
Sen metine para attın miAga bak senle ufak bir samimiyetimiz oldu bir alışverişimiz olmadı senle 2 ay önce tanıştık 2 yıldır tanıdığım adamlar var burda herkesin bir kendi içinde sırası var tonla para kazanmiyoruz dünyaları da kazanmadik bak az önce elektrik gitti internetim gitti hattım hala kapalı ona rağmen şurda 600-700 kar koyup yarısını dağıtıyorum içimden geliyor öyle bir darliyosun ki adamı yapasi varsada yapmıyor insan Dm den güzel bir dille sırayla gittiğimi istediğim miktarlar olursa atacağımi söyledim ona rağmen ısrarla yazdın Ağa gerginim zaten burda da hala etiketler iğneleyici mesajlar atiyon ayıp yani harbiden ayıp
Cevap versen antalyaya gelecektim bırak ayıp bana kalsinAga bak senle ufak bir samimiyetimiz oldu bir alışverişimiz olmadı senle 2 ay önce tanıştık 2 yıldır tanıdığım adamlar var burda herkesin bir kendi içinde sırası var tonla para kazanmiyoruz dünyaları da kazanmadik bak az önce elektrik gitti internetim gitti hattım hala kapalı ona rağmen şurda 600-700 kar koyup yarısını dağıtıyorum içimden geliyor öyle bir darliyosun ki adamı yapasi varsada yapmıyor insan Dm den güzel bir dille sırayla gittiğimi istediğim miktarlar olursa atacağımi söyledim ona rağmen ısrarla yazdın Ağa gerginim zaten burda da hala etiketler iğneleyici mesajlar atiyon ayıp yani harbiden ayıp
Evet attım ortamı germeye gerek yok kaçacak adam değildir 600 için uyumustur işi vardır gelir illakiS
Sen metine para attın mi
Metin burdurlu1515 e para atmamışAga bak senle ufak bir samimiyetimiz oldu bir alışverişimiz olmadı senle 2 ay önce tanıştık 2 yıldır tanıdığım adamlar var burda herkesin bir kendi içinde sırası var tonla para kazanmiyoruz dünyaları da kazanmadik bak az önce elektrik gitti internetim gitti hattım hala kapalı ona rağmen şurda 600-700 kar koyup yarısını dağıtıyorum içimden geliyor öyle bir darliyosun ki adamı yapasi varsada yapmıyor insan Dm den güzel bir dille sırayla gittiğimi istediğim miktarlar olursa atacağımi söyledim ona rağmen ısrarla yazdın Ağa gerginim zaten burda da hala etiketler iğneleyici mesajlar atiyon ayıp yani harbiden ayıp
Güveniyorsan sorun yok o vakit devam edelimEvet attım ortamı germeye gerek yok kaçacak adam değildir 600 için uyumustur işi vardır gelir illaki
Konu ney dostum, istem dışı dahil oldumAga bak senle ufak bir samimiyetimiz oldu bir alışverişimiz olmadı senle 2 ay önce tanıştık 2 yıldır tanıdığım adamlar var burda herkesin bir kendi içinde sırası var tonla para kazanmiyoruz dünyaları da kazanmadik bak az önce elektrik gitti internetim gitti hattım hala kapalı ona rağmen şurda 600-700 kar koyup yarısını dağıtıyorum içimden geliyor öyle bir darliyosun ki adamı yapasi varsada yapmıyor insan Dm den güzel bir dille sırayla gittiğimi istediğim miktarlar olursa atacağımi söyledim ona rağmen ısrarla yazdın Ağa gerginim zaten burda da hala etiketler iğneleyici mesajlar atiyon ayıp yani harbiden ayıp
Ozkan hak etmiştir devam tebriklerAga fena halde gerdi beni bu JoJo 3. Konudan @Hamzaxaslan secmiştik bu konudan da @ozkancoskun57 u seciyorum destekleyen herkese teşekkür ederim devam eder miyiz bilmiyorum yeni sitede belki kalın sağlıcakla... Dostlar özelden JoJo kul adlarinizi atın oraya atayım
Yav sen adamsın yav şöyle adamlara bitiyorumOzkan hak etmiştir devam tebrikler
Göz var nizam var eminehawk kaldi almayanYav sen adamsın yav şöyle adamlara bitiyorum
e dediğim 3.15 olan bir gol kaldıAga bak senle ufak bir samimiyetimiz oldu bir alışverişimiz olmadı senle 2 ay önce tanıştık 2 yıldır tanıdığım adamlar var burda herkesin bir kendi içinde sırası var tonla para kazanmiyoruz dünyaları da kazanmadik bak az önce elektrik gitti internetim gitti hattım hala kapalı ona rağmen şurda 600-700 kar koyup yarısını dağıtıyorum içimden geliyor öyle bir darliyosun ki adamı yapasi varsada yapmıyor insan Dm den güzel bir dille sırayla gittiğimi istediğim miktarlar olursa atacağımi söyledim ona rağmen ısrarla yazdın Ağa gerginim zaten burda da hala etiketler iğneleyici mesajlar atiyon ayıp yani harbiden ayıp
Alikemal iyidir knk on numara beş yıldız 🤣Yav sen adamsın yav şöyle adamlara bitiyorum
Eyvallah parayı pic etme komşuAlikemal iyidir knk on numara beş yıldız 🤣
Para yokken maç veriyone dediğim 3.15 olan bir gol kaldı
Kanada 2.5 üst ne dersin4 ün acısını çıkarmak dileğiyle ayni mantıkla bol şanslar...
Zaten o maçı diyordum 1-0 da 3.15 oranı vardıKanada 2.5 üst ne dersin