- 1,136
- 609
- 113
Dostlar bu site 250 FS veriyor 10 çevrim sınırsız kazanç diye ama FS kazancını çevirmek için minimum tutarda yatırım istiyor 100 -200 lira guvenilirmi bu site hakkında bilgisi olan varmı benim çok içime sinmedi
Yüz ıkı yüz tlyse birşey değil yatır ama sitede yatırım kısmına bak yüz iki yüz TL yatırım varmıDostlar bu site 250 FS veriyor 10 çevrim sınırsız kazanç diye ama FS kazancını çevirmek için minimum tutarda yatırım istiyor 100 -200 lira guvenilirmi bu site hakkında bilgisi olan varmı benim çok içime sinmedi
Alaka seviyesi dolandırıcılik ile ahhahshashahaFs kazancını kullanmak için yatırım yap dşyor boş iş Ekli dosyayı görüntüle 977323
Bu siteden çekim yaptım deneme bonusu ile o zaman yatırım şartı yoktuDostlar bu site 250 FS veriyor 10 çevrim sınırsız kazanç diye ama FS kazancını çevirmek için minimum tutarda yatırım istiyor 100 -200 lira guvenilirmi bu site hakkında bilgisi olan varmı benim çok içime sinmedi
100 200 tl alsa ne olur almasa ne olurDolandırıcıların en büyük taktiği her zaman yüksek kazanç vadedip eldekini almaktır lütfen ya az kafayı çalıştırın azıcık
Orijinalinde sağlam yer ama TR de bilemem. Zamanında KİCKBOKS organizasyonunda sponsor olmuştu bizeDostlar bu site 250 FS veriyor 10 çevrim sınırsız kazanç diye ama FS kazancını çevirmek için minimum tutarda yatırım istiyor 100 -200 lira guvenilirmi bu site hakkında bilgisi olan varmı benim çok içime sinmedi
Reis ben burdan çekim yaptım sorunsuz gönderdiler haberin olsunDostlar bu site 250 FS veriyor 10 çevrim sınırsız kazanç diye ama FS kazancını çevirmek için minimum tutarda yatırım istiyor 100 -200 lira guvenilirmi bu site hakkında bilgisi olan varmı benim çok içime sinmedi
Bende çekmiştim ama yatirimsizdi diye hatirliyorumReis ben burdan çekim yaptım sorunsuz gönderdiler haberin olsun
Dostlar bu site 250 FS veriyor 10 çevrim sınırsız kazanç diye ama FS kazancını çevirmek için minimum tutarda yatırım istiyor 100 -200 lira guvenilirmi bu site hakkında bilgisi olan varmı benim çok içime sinmedi
Evet o zamanlar 50 spin veriyorduBende çekmiştim ama yatirimsizdi diye hatirliyorum