Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling Limrabet Rolling | KARTALizma | Kasa 100 Hedef 1000

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

KARTALizma

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
7,963
4,895
113
Knka -20 barem acılan maçta zenit gibi sert hücumu olan takıma nasıl sayı almazsın yav çok açık belliydi. Senin adına çok üzüldüm valla. Gora ile yapacağıma zenitin bareminden yatmayi tercih ederim.
kanka öyle deme ya bende zenite üst almadığıma pişmanım şuan zaten
 

siyahbeyaz106

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
4,812
5,864
113
Knka -20 barem acılan maçta zenit gibi sert hücumu olan takıma nasıl sayı almazsın yav çok açık belliydi. Senin adına çok üzüldüm valla. Gora ile yapacağıma zenitin bareminden yatmayi tercih ederim.
dostum haklısın da gora ilk çeyreklere iyi başlıo sayı atar diye düşündüm olmadı
 

KARTALizma

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
7,963
4,895
113
@mossoro999 sassari maçına ne düşünüyorsun sen? ben deplasmana sayı üstü düşünüyorum!
 

KARTALizma

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
7,963
4,895
113
ikinci yarı başladı hadi bakalım önce bunu getirelim de diğer maçı düşünmeye vaktimiz var nasılsa :)
 

mossoro999

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
4,251
4,313
113
şu senin iy takıntın bitmeyecek gibi :)
3 çeyrek sonucu sassari 47-60 Ludiwsburg
Son per sence Ludiwsburg sayı atmaya mi oynar süreye mi oynar. Fark açık olursa son hücumlar hücum dahi edilmez. Ama ilk yarıda tüm güçleri ile oynuyorlar. Son periyotlarda genelde favori takımlar 4. Çeyrek alır bahsi yüksek oluyor. Çünkü asılmıyorlar. Zaten farkı 3 periyotta öne çekmiş oluyorlar. Bu durum yaşanırsa luddiwsburgun genel sayısından üst almışsan. Ikinci yarı söversin onun için ilk yarı al😆😆
 

KARTALizma

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
7,963
4,895
113
3 çeyrek sonucu sassari 47-60 Ludiwsburg
Son per sence Ludiwsburg sayı atmaya mi oynar süreye mi oynar. Fark açık olursa son hücumlar hücum dahi edilmez. Ama ilk yarıda tüm güçleri ile oynuyorlar. Son periyotlarda genelde favori takımlar 4. Çeyrek alır bahsi yüksek oluyor. Çünkü asılmıyorlar. Zaten farkı 3 periyotta öne çekmiş oluyorlar. Bu durum yaşanırsa luddiwsburgun genel sayısından üst almışsan. Ikinci yarı söversin onun için ilk yarı al😆😆
ondan önce hapoel tel aviv-galil elyon maçı var onu bi incelesene. o maça kadar katlarız öyle geçeriz ona.
 

Beşiktaş

1903 doğumlu uye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
52,089
49,233
113
3 çeyrek sonucu sassari 47-60 Ludiwsburg
Son per sence Ludiwsburg sayı atmaya mi oynar süreye mi oynar. Fark açık olursa son hücumlar hücum dahi edilmez. Ama ilk yarıda tüm güçleri ile oynuyorlar. Son periyotlarda genelde favori takımlar 4. Çeyrek alır bahsi yüksek oluyor. Çünkü asılmıyorlar. Zaten farkı 3 periyotta öne çekmiş oluyorlar. Bu durum yaşanırsa luddiwsburgun genel sayısından üst almışsan. Ikinci yarı söversin onun için ilk yarı al😆😆
Sen dün iyi para yaptın diye söylediler son durum ne dost ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst