- 4,251
- 4,313
- 113
Knka -20 barem acılan maçta zenit gibi sert hücumu olan takıma nasıl sayı almazsın yav çok açık belliydi. Senin adına çok üzüldüm valla. Gora ile yapacağıma zenitin bareminden yatmayi tercih ederim.elleri kırılsın
Knka -20 barem acılan maçta zenit gibi sert hücumu olan takıma nasıl sayı almazsın yav çok açık belliydi. Senin adına çok üzüldüm valla. Gora ile yapacağıma zenitin bareminden yatmayi tercih ederim.elleri kırılsın
kanka öyle deme ya bende zenite üst almadığıma pişmanım şuan zatenKnka -20 barem acılan maçta zenit gibi sert hücumu olan takıma nasıl sayı almazsın yav çok açık belliydi. Senin adına çok üzüldüm valla. Gora ile yapacağıma zenitin bareminden yatmayi tercih ederim.
dostum haklısın da gora ilk çeyreklere iyi başlıo sayı atar diye düşündüm olmadıKnka -20 barem acılan maçta zenit gibi sert hücumu olan takıma nasıl sayı almazsın yav çok açık belliydi. Senin adına çok üzüldüm valla. Gora ile yapacağıma zenitin bareminden yatmayi tercih ederim.
Sen sassari - Ludiwsburg maçına çalış yemek var o maçta. Bu geldi saykanka öyle deme ya bende zenite üst almadığıma pişmanım şuan zaten
içimi mi okudun. bu biterse onun için inceleme yapıyordum ben deSen sassari - Ludiwsburg maçına çalış yemek var o maçta. Bu geldi say
bol şanslarEkli dosyayı görüntüle 186942
Kasa ; 100 TL Hedef ; 1000 TL
Hedefe Ulaşılması Durumunda 250 TL Çekim Talebi Oluşturacaktır.
Rollingi Yapan Üye 100 TL Kazanmış Olur.
Rollingi Takip Eden Destek Olan Sinerji Veren Dostlar Arasında 150 TL Dağıtım Yapılacaktır.
bol bol şanslarEkli dosyayı görüntüle 186945Ekli dosyayı görüntüle 186945
Saat 20 de start arkadaşlar. bol şanslar hepimize.
Sabah inceliyordumiçimi mi okudun. bu biterse onun için inceleme yapıyordum ben de![]()
üstüne ne dersin?Sabah inceliyordum
2.01 'di Ludiwsburg oranı
Bence parçalayacak sassariyi. Oranı düşmüş favori durumuna geçmiş.
Ben IY Ludiwsburg 38.5 üst düşünüyorum.@mossoro999 sassari maçına ne düşünüyorsun sen? ben deplasmana sayı üstü düşünüyorum!
şu senin iy takıntın bitmeyecek gibiBen IY Ludiwsburg 38.5 üst düşünüyorum.
3 çeyrek sonucu sassari 47-60 Ludiwsburgşu senin iy takıntın bitmeyecek gibi![]()
Rol dediğin ceyreklere alınır siz maç sonu alıyorsunuz böyle giderse yarın öğlene ancak biter bu işşu senin iy takıntın bitmeyecek gibi![]()
ondan önce hapoel tel aviv-galil elyon maçı var onu bi incelesene. o maça kadar katlarız öyle geçeriz ona.3 çeyrek sonucu sassari 47-60 Ludiwsburg
Son per sence Ludiwsburg sayı atmaya mi oynar süreye mi oynar. Fark açık olursa son hücumlar hücum dahi edilmez. Ama ilk yarıda tüm güçleri ile oynuyorlar. Son periyotlarda genelde favori takımlar 4. Çeyrek alır bahsi yüksek oluyor. Çünkü asılmıyorlar. Zaten farkı 3 periyotta öne çekmiş oluyorlar. Bu durum yaşanırsa luddiwsburgun genel sayısından üst almışsan. Ikinci yarı söversin onun için ilk yarı al😆😆
Sen dün iyi para yaptın diye söylediler son durum ne dost3 çeyrek sonucu sassari 47-60 Ludiwsburg
Son per sence Ludiwsburg sayı atmaya mi oynar süreye mi oynar. Fark açık olursa son hücumlar hücum dahi edilmez. Ama ilk yarıda tüm güçleri ile oynuyorlar. Son periyotlarda genelde favori takımlar 4. Çeyrek alır bahsi yüksek oluyor. Çünkü asılmıyorlar. Zaten farkı 3 periyotta öne çekmiş oluyorlar. Bu durum yaşanırsa luddiwsburgun genel sayısından üst almışsan. Ikinci yarı söversin onun için ilk yarı al😆😆