Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Mahallede Mangal Yakmak

markup

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
714
625
93
Dostlar mahallede mangal yakan sürekli mahalleyi kokuya bulayan bir müstakil ev var bu yasak mı şikayet etsem bir sorun çıkar mi astım hastasıyım malum sıcaklar cam açamıyorum ne gibi bir yol izlemeliyim
 

clovers1995

Gün gelir devran döner
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,104
4,963
113
Dostlar mahallede mangal yakan sürekli mahalleyi kokuya bulayan bir müstakil ev var bu yasak mı şikayet etsem bir sorun çıkar mi astım hastasıyım malum sıcaklar cam açamıyorum ne gibi bir yol izlemeliyim
Sonuçta müstakil ev dost adamın kendi bölgesi apartman olsa neyse
 

Hunreis

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
6,275
1,981
113
Dostlar mahallede mangal yakan sürekli mahalleyi kokuya bulayan bir müstakil ev var bu yasak mı şikayet etsem bir sorun çıkar mi astım hastasıyım malum sıcaklar cam açamıyorum ne gibi bir yol izlemeliyim
Öyle bir yasak yok kanka
 

luffy69

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,172
845
113
Vicdanen sen haklısın ama şikayet etsen emin ol seni haksız bulurlar türkiyede adalet sabahtan akşama kadar gecenin 12 sinde bile halı çırpan komşumuzu şikayet etmiştik bi keresinde biz dava yedik bide iftaraya uğradık..
 

recepbjk93

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,235
369
83
Yani artık şu insanın nefes alışından şikayetciyim diye polisi arayacaklar
 

recepbjk93

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,235
369
83
Kardeş astım hastasıyim bunu Avrupa'da falan yapabilir mi adama kök söktürücü verirler. Havaya çevreye zarar veriyor iğrenç kokuları evime doluyor napayım
Geçmiş olsun dost ama yapacak bir şey yok kendi bölgesi
 

4YapraklıYonca

🍀🍀🍀
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,290
6,636
113
Dostlar mahallede mangal yakan sürekli mahalleyi kokuya bulayan bir müstakil ev var bu yasak mı şikayet etsem bir sorun çıkar mi astım hastasıyım malum sıcaklar cam açamıyorum ne gibi bir yol izlemeliyim
Etikete bak mangalyapanoc 😄 aslında insanlar duyarsız dost ne desen boş apartman olsa olurdu bir ihtimal
 

Gustavo29

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
883
544
93
Kardeş astım hastasıyim bunu Avrupa'da falan yapabilir mi adama kök söktürücü verirler. Havaya çevreye zarar veriyor iğrenç kokuları evime doluyor napayım
Avrupada devletin belirlediği alanlarda yapılıyormuş dost.
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,813
100,367
113
Bırak adamın bi mangal keyfi var 2 saat nefes alma bir şey olmaz biz 10 senedir almıyoruz hala kalp atıyor
 

dennozim

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,081
1,697
113
Dostlar mahallede mangal yakan sürekli mahalleyi kokuya bulayan bir müstakil ev var bu yasak mı şikayet etsem bir sorun çıkar mi astım hastasıyım malum sıcaklar cam açamıyorum ne gibi bir yol izlemeliyim
bu evde hergun mangal mi yapiliyor
 

recepbjk93

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,235
369
83
Biz Avrupa'yı örnek alıyoduk . Bi ara bakalım ne diyecekler
 
Üst