- 36,396
- 19,457
- 113
Saatlerdir Boşuna salladın desene. Açtığın konuda boşa gitti.112 aradım kanunen yasakmış
Zabıta birimine ulastim.
Nöbetçi zabıta ekiplerini aradım 1 saate geldiler.
Mangaldan ikram edip gittiler.
Sonra beni aradılar diyor ilgilendik.
Hem kanun var yasak diye hemde siklemiyorlar
Normalde yasakmış kabahatlar kanuna göre.
Olan bana oldu nefes alamadım.