Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Mahallede Mangal Yakmak

Golcümetin

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
36,396
19,457
113
112 aradım kanunen yasakmış
Zabıta birimine ulastim.
Nöbetçi zabıta ekiplerini aradım 1 saate geldiler.
Mangaldan ikram edip gittiler.
Sonra beni aradılar diyor ilgilendik.
Hem kanun var yasak diye hemde siklemiyorlar
Normalde yasakmış kabahatlar kanuna göre.
Olan bana oldu nefes alamadım.
Saatlerdir Boşuna 🪏 salladın desene. Açtığın konuda boşa gitti.
 

Passion90

Maybe ... One Day...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
35,843
24,619
113
Ya git katıl mangala iki et görsün beynin . Bir daha saçma sapan konular açma
 

clovers1995

Gün gelir devran döner
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,084
4,952
113
112 aradım kanunen yasakmış
Zabıta birimine ulastim.
Nöbetçi zabıta ekiplerini aradım 1 saate geldiler.
Mangaldan ikram edip gittiler.
Sonra beni aradılar diyor ilgilendik.
Hem kanun var yasak diye hemde siklemiyorlar
Normalde yasakmış kabahatlar kanuna göre.
Olan bana oldu nefes alamadım.
Bide mangalmi ikram ettiler 🤣
 

kartal060606

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
2,783
1,560
113
112 aradım kanunen yasakmış
Zabıta birimine ulastim.
Nöbetçi zabıta ekiplerini aradım 1 saate geldiler.
Mangaldan ikram edip gittiler.
Sonra beni aradılar diyor ilgilendik.
Hem kanun var yasak diye hemde siklemiyorlar
Normalde yasakmış kabahatlar kanuna göre.
Olan bana oldu nefes alamadım.
knka ben sana demedim mi işlem yapmazlar diye boşa uğraşma. Böyle şeyleri çok ciddiye almıyorlar. Bak uğraştığınla kaldın. Neyse en azından bir but kapmissin. O da iyi :)
 

dincer33

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
2,512
960
113
tek bir hayalim var müstakil bir ev alıp her gün mangal yakmak..
 

2002

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,492
3,289
113
Dostlar mahallede mangal yakan sürekli mahalleyi kokuya bulayan bir müstakil ev var bu yasak mı şikayet etsem bir sorun çıkar mi astım hastasıyım malum sıcaklar cam açamıyorum ne gibi bir yol izlemeliyim
Bizim mahallede de vardı Urfa'dan gelmişlerdi günlüm ama aralıksız günlük yakıyorlardı.

Mahalleli önce dellendi kavga edenler oldu. Şimdi canı mangal çeken etini tavugunu sucugunu alıp o eve gidiyor yapıp getiriyor sitedeki evine :D adam herkesle ahbap oldu sonra :D
 

slkbu123

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,597
1,191
113
ates yoksa evde dıp dıpe degılse hıc bısey yapamazsın
 

markup

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
714
625
93
Mangal yapıp doğayı kirleten, şehir hayatına alışamayan köylüler köyüne dönsün
 
Üst