- 607
- 329
- 63
Olum siz sığırmısnız dolandırıcı diyorum ben burda kaç kere konu açdım ulan dolandırılmasın diye kimse zorla paranızı kaptırcaksınız
Ödedi parayı banaOlum siz sığırmısnız dolandırıcı diyorum ben burda kaç kere konu açdım ulan dolandırılmasın diye kimse zorla paranızı kaptırcaksınız
OkArkadaşlar ben ödeme aldım sweet açık gibi 30-40betten çevirin öderse oder
Site püf olduSite bayıldımı noldu girmiyo
manyak misin dostum sen? persembeden beri kimse yazmamis. konuyu hortlatan sensin bir de zorla paranizi kaptiracaksiniz diyorsun. e yazma da millet gormesin konuyuSize dolandırıcı diyorum zorla paranızı kaptırcaksınız
Konuyu görmemeleri daha kötü değilmi akıllı kardeşim ben görmedim dolandırıldımmanyak misin dostum sen? persembeden beri kimse yazmamis. konuyu hortlatan sensin bir de zorla paranizi kaptiracaksiniz diyorsun. e yazma da millet gormesin konuyu
gormemeleri daha mi kotu? kral millet gorup deneme bonusu var diyip uye oluyor. ne yasiyorsun sen yav. gormeden nasil uye olacaklar. valla su forumda iq testi yapilmali. su zekada birinin dolandirilmama sansi yok zaten. hadi iyi forumlar.Konuyu görmemeleri daha kötü değilmi akıllı kardeşim ben görmedim dolandırıldım