Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Malatya'da 5,2 ve 4,7 Büyüklüğünde 2 Deprem

Lawlss

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
7,249
7,102
113
AFAD'dan son dakika deprem açıklaması geldi. Malatya'nın Battalgazi ilçesi merkezinde saat 17.46'da 5,2; 17.49'da 4,7 büyüklüğünde iki deprem oldu.

AFAD'dan son dakika deprem açıklaması geldi. Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı'nın (AFAD) verilrine göre, Malatya'da 5,2 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Saat 17.46'da Battalgazi ilçesi merkezinde meydana gelen deprem yerin 6.9 kilometre derinliğinde gerçekleşti. Yabancı kaynaklara göre depremin büyüklüğü ise 5,6 olarak ölçüldü. 5,2'lik depremin ardından saat 17.49'da 4,7 büyüklüğünde ikinci bir sarsıntı daha kaydedildi. Depremde şu ana kadar herhangi bir olumsuzluk yaşanmadığı bildirildi.

Kaynak: https://www.ntv.com.tr/turkiye/son-...i-deprem-son-depremler,SbClJIhH2kisFhhl1WdgdQ
 

beckham

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,913
4,716
113
osmaniyedeyim çok tuhaf bi depremdi ses falan yoktu kayık gibi gidip geliyorduk sadece
 

Cubiter

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
22,041
12,888
113
Tüm yurtdaslarima geçmiş olsun
Allah yardımcınız olsun
 

TorosKaplanı

Ya Allah Bismillah ADANASPOR
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
4,471
2,312
113
Alıştık artık sallanmayınca garip oluyor
 

karizma4424

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,213
1,000
113
Malatya dayım baya salladı kısa sürdü ama
 

efsane3453

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,865
901
113
Kaç kere sallandı büyük depremle fayla baglantılı heralde
 

Alfonso31

Bu sevda 7 beni
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
11,876
5,718
113
Hatay'da da yine sallanmış Rabbim beterinden korusun tam unutulmaya çalışıyor normal hayata dönülmeden tekrar öncekı deprem hatırlanıyor :(
 

Steph30

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,326
1,191
113
2 defa arka arkaya oldu deprem acayip salladı
 

Penaltı

Ankarali
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
26,914
28,571
113
İstanbul nasıl olcak aw ya Okadar insan Çok büyük kayıp olur Allah sonumuzu hayretsin
 

SaHgEc

BEŞİKT🖤ŞK
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
48,801
20,177
113
😔😔😔
 

ftmdnz

EdaDnz
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
126
41
28
AFAD'dan son dakika deprem açıklaması geldi. Malatya'nın Battalgazi ilçesi merkezinde saat 17.46'da 5,2; 17.49'da 4,7 büyüklüğünde iki deprem oldu.

AFAD'dan son dakika deprem açıklaması geldi. Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı'nın (AFAD) verilrine göre, Malatya'da 5,2 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Saat 17.46'da Battalgazi ilçesi merkezinde meydana gelen deprem yerin 6.9 kilometre derinliğinde gerçekleşti. Yabancı kaynaklara göre depremin büyüklüğü ise 5,6 olarak ölçüldü. 5,2'lik depremin ardından saat 17.49'da 4,7 büyüklüğünde ikinci bir sarsıntı daha kaydedildi. Depremde şu ana kadar herhangi bir olumsuzluk yaşanmadığı bildirildi.

Kaynak: https://www.ntv.com.tr/turkiye/son-...i-deprem-son-depremler,SbClJIhH2kisFhhl1WdgdQ
Gecmis olsun
 

Alfonso31

Bu sevda 7 beni
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
11,876
5,718
113
Bizimkiler çadırda olduğu halde sallanmışlar Rabbim herkese yardım etsın ya ve tamda havalar soğukken herkes dışarda :(
 

mahmuty2727

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
416
116
43
AFAD'dan son dakika deprem açıklaması geldi. Malatya'nın Battalgazi ilçesi merkezinde saat 17.46'da 5,2; 17.49'da 4,7 büyüklüğünde iki deprem oldu.

AFAD'dan son dakika deprem açıklaması geldi. Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı'nın (AFAD) verilrine göre, Malatya'da 5,2 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Saat 17.46'da Battalgazi ilçesi merkezinde meydana gelen deprem yerin 6.9 kilometre derinliğinde gerçekleşti. Yabancı kaynaklara göre depremin büyüklüğü ise 5,6 olarak ölçüldü. 5,2'lik depremin ardından saat 17.49'da 4,7 büyüklüğünde ikinci bir sarsıntı daha kaydedildi. Depremde şu ana kadar herhangi bir olumsuzluk yaşanmadığı bildirildi.

Kaynak: https://www.ntv.com.tr/turkiye/son-...i-deprem-son-depremler,SbClJIhH2kisFhhl1WdgdQ
Antepteyim şuan bile sallaniyor ki bura
 

pirlo

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,191
3,429
113
Ben büyük depremde en şiddetli sarsıntıya ( afad verilerine göre hissedilen sarsıntı 9.2 ) maruz kalanlardandım.
İnsanı çaresiz bırakan ölümün soğuk nefesini iliklerinize kadar hissettiren bir depremdi.
Ve her şeyin yalan olduğunun farkına vardıran eşsiz bir tufandı adeta küçük kıyametti.
Kısacası deprem psikolojileride altüst edip yıkıp geçen bir doğal afet.
Allah düşmanımın bile başına vermesin.
Büyük geçmiş olsun MALATYA.
 
Üst