KimAdama zamanında verdiğinin 10katini vermisizdir her yerde adımızı dolandırıcıya çıkardı valla benimde işime geldi daha az para harcıyorum mk
Ayıp etmişim kendimi sikmem lazım suanYazdığımı beğenmemişsin
Şaka yapıyorum ben burdaki yazanlardan alıp yazıyorumIlk 2aDim yoktun elendin![]()
😁Ilk 2aDim yoktun elendin![]()
ah sarılar vah sarışınlarAyıp etmişim kendimi sikmem lazım suan
At kanka sen yinede şaaapmaDoğru dedin ibanin vardi atmiyim o zmn knk
Metın cık hesaptanIlk 2aDim yoktun elendin![]()
Insan kendisini bilsin yeterli derim dost. Sen kendinden eminsen bosver gitsinAdama zamanında verdiğinin 10katini vermisizdir her yerde adımızı dolandırıcıya çıkardı valla benimde işime geldi daha az para harcıyorum mk
Fearj mi ne skmdi
Bu saatte daha iyi yapılabilecek bisey yok ki forum biz garip gurabaya kalıyor işte bekçi misaliBen byle sohbet edilen rollingi daha cok seviyorum. Arkada mac oynaniyor gelirse gelir zaten kanka. Ama metin diyor ki takip edin yoksa para yok 😆😆
Kasa kaçah sarılar vah sarışınlar
Ya sen kendini nasıl garip kategorisine alıyorsun 😂😂😂😂Bu saatte daha iyi yapılabilecek bisey yok ki forum biz garip gurabaya kalıyor işte bekçi misali
Lan deli sen eskiden upuzun postlsr açar hikayeler anlatirdin iki güler stres atardik. Yarina hazirla bitane yoksa markaligin askia alınacakah sarılar vah sarışınlar