- 23,123
- 19,443
- 113
Dolandırıldın mı kaybettin miTigrabet'e 18k para domalmışım konuya gelip stand up yapıyon taşşak yapıyon bize dolandıran adamın ibanı olsan bu kadar eğlenmezsin lan gsdfgsd
Dolandırıldın mı kaybettin miTigrabet'e 18k para domalmışım konuya gelip stand up yapıyon taşşak yapıyon bize dolandıran adamın ibanı olsan bu kadar eğlenmezsin lan gsdfgsd
Burdan 8 kişiyi telegram grubuna almaya çaliştiği için başkan ibret olsun diye 8 gün 8 saat banladı dostCidden banlandı mı
Poğaçaları yaktığı için fırıncı ile kapışmışlar7/24 burda olan adamın bir anda özel hayatı aklına gelmiş
Tigrabet sponsordu herkes yatırdı min5k yatırımlı bonus açtı 1-2 kişi dışında herkesin paraya çöktü arazi oldu dolandırıldım 18k yı ödemedi başkan yatırdıgım + 2.5 k üstüne karşıladıDolandırıldın mı kaybettin mi
Normalde bunun cezası idam değilmiydiBurdan 8 kişiyi telegram grubuna almaya çaliştiği için başkan ibret olsun diye 8 gün 8 saat banladı dost
Kalk klavyeden puahahahahaGSDAOPIKFASDOPJGDSPDJGSODJGSDOJGSKJGBSDOPJGSOFSDKGKSDGKLSDPKGSDKGSD
Üzüldüm la 11K zarar yazarTigrabet sponsordu herkes yatırdı min5k yatırımlı bonus açtı 1-2 kişi dışında herkesin paraya çöktü arazi oldu dolandırıldım 18k yı ödemedi başkan yatırdıgım + 2.5 k üstüne karşıladı
Hahhaha tam ibretlikmiş @ferdikadıoğlu nu o zaman ibretlik olarak assınlarBurdan 8 kişiyi telegram grubuna almaya çaliştiği için başkan ibret olsun diye 8 gün 8 saat banladı dost
Geçmiş olsun dostumTigrabet sponsordu herkes yatırdı min5k yatırımlı bonus açtı 1-2 kişi dışında herkesin paraya çöktü arazi oldu dolandırıldım 18k yı ödemedi başkan yatırdıgım + 2.5 k üstüne karşıladı
Kral 18k para mı mkTigrabet'e 18k para domalmışım konuya gelip stand up yapıyon taşşak yapıyon bize dolandıran adamın ibanı olsan bu kadar eğlenmezsin lan gsdfgsd
Beni banlamayın zaten forumda sevenimiz yok kimse üzülmez gittiğimeHahhaha tam ibretlikmiş @ferdikadıoğlu nu o zaman ibretlik olarak assınlar![]()
Sesini kes ve yalova'ya devam et ferdi kardeşim fsdlkgkfsdgsfdKalk klavyeden puahahahaha
Şu an kaç paramız var senin hesaptaKral 18k para mı mk
Forumu çok ciddiye almıcan tassağı yapıp keyfıne bakıcan dost
O an yazsaydın keşke ne yazdığımı bile hatırlamıyorum mk
ya geçti bitti ben kolay kuruluyorum az çok tanıyın artık la beni hemen kuruluyorum KMGMDSKral 18k para mı mk
Forumu çok ciddiye almıcan tassağı yapıp keyfıne bakıcan dost
O an yazsaydın keşke ne yazdığımı bile hatırlamıyorum mk
Senin kime ne zararın olmuş ya şeytan(melek) gibi adamsınBeni banlamayın zaten forumda sevenimiz yok kimse üzülmez gittiğime
Bu arada tigrabet ne mk asdffdaaTigrabet'e 18k para domalmışım konuya gelip stand up yapıyon taşşak yapıyon bize dolandıran adamın ibanı olsan bu kadar eğlenmezsin lan gsdfgsd
Sirke ile mı limon mu ?ya geçti bitti ben kolay kuruluyorum az çok tanıyın artık la beni hemen kuruluyorum KMGMDS
Olum ben adak adadım hatırlamıyor musun senin banlandığın gün 20 kişi 250₺ atıcamBeni banlamayın zaten forumda sevenimiz yok kimse üzülmez gittiğime
yönetime şikayet etmeye utandım şu cümlenden sonraSirke ile mı limon mu ?