Eklenme olmadı bir tanne de buna bahane uydurdular bende Sinirden eyvallah diyip 5 yıl banladim .d allahim sabır ver Allahım sabır ver ahhhhhhhh yettrrrrrr
Etkinlik kontenjan dolumu nedeniyle sona ermiş, birbirinizi üzmeyin, forum yetkililer de bu konuyu kilitlesin Bayram günü saçma tartışmalar olmasın.
İyi Bayramlar Herkese.
Hiçbir şeye üzülmeyin, yaptıklarımız geleceğimizi belirler.