- 205
- 108
- 43
Sen aldın mı paylaşan Arkadaş bonusu aldıysan bı ekran SS atKodu canlıya veriyorsun işte ne var bunda
Sen aldın mı paylaşan Arkadaş bonusu aldıysan bı ekran SS atKodu canlıya veriyorsun işte ne var bunda
Sen avukatmısın lovuk. Konuya bak deneme bonusu diye açılmış bizde üye olduk ama bonus falan yok boşa olduk yani. Burda yanlış bilgi veriliyor onlara caz yapacağına bize çömkürüyorsun. Ayrıca 1 kişi bile bonus aldığını kanıtlamadı ne konuşuyon sen gece gece sinirlerimi zıplatma benim.kardeş senin numara yoksa konuyu niye kitliyor sana ozelmi bu sen alamadiysan diğer arkadaşlar alır savcimisin konuyu kitloyon
Ben uyeyim zaten siteyeSen aldın mı paylaşan Arkadaş bonusu aldıysan bı ekran SS at
Kayıt oldum kayıttan sonra everylerden Giriş yapmaya çalıştılar 5 6 mesaj geldi ard ardaFarkındaysanız eklenen kimse yok eklendi diyenler de ekran görüntüsü atmıyor bu iş yaş İŞ hiç kayıt olmayın
E uyeysen at bı SS ozaman bonusu aldığına dairBen uyeyim zaten siteye
sen ilk önce ağzını topla ben burda sana hakaret etmedim lavuk kelimesini sennkime konuşuyorsun beni tamiyormusun yada benle bir samimiyetin varmı eğer 2.kez aynı şeye devam edersen birdaha uyarmam seni kardeşçe söylüyorumSen avukatmısın lovuk. Konuya bak deneme bonusu diye açılmış bizde üye olduk ama bonus falan yok boşa olduk yani. Burda yanlış bilgi veriliyor onlara caz yapacağına bize çömkürüyorsun. Ayrıca 1 kişi bile bonus aldığını kanıtlamadı ne konuşuyon sen gece gece sinirlerimi zıplatma benim.
Ya boş konuşma dostum ben neden site adamı olayım gördüm paylaştım canli deneme var diye açıklamada yapıyor zaten şartları söylüyorSite köpeği olduğunu belli etme etme yalaka tayfadansin belli gidin gece gece başımızı agritmayin sahtekarlar iyi üye kastınız
bana bak kardeş ben üye olmadim çok önce üye olmusum uyeligim var yani konusmana dikkat et birdaha uyarmamSite köpeği olduğunu belli etme etme yalaka tayfadansin belli gidin gece gece başımızı agritmayin sahtekarlar iyi üye kastınız
Kardeşim eski uyeyim diyorum sanaE uyeysen at bı SS ozaman bonusu aldığına dair
La lavuk adam haklı sen napmaya calisiyosun asıl yok bedavaya üye olmadınız lazım olur böyle şöyle seni tanisak ne yazar tanimasak ne yazar git öteyesen ilk önce ağzını topla ben burda sana hakaret etmedim lavuk kelimesini sennkime konuşuyorsun beni tamiyormusun yada benle bir samimiyetin varmı eğer 2.kez aynı şeye devam edersen birdaha uyarmam seni kardeşçe söylüyorum
Ss atar mısınşuan eklendi aktif hala
Ss atar misin3 dakikada yüklendi
bak konusmana dikkat et dedim birdaha uyarmam dedim benim canımı sıkmaLa lavuk adam haklı sen napmaya calisiyosun asıl yok bedavaya üye olmadınız lazım olur böyle şöyle seni tanisak ne yazar tanimasak ne yazar git öteye
Sen kimsin ki benimle öyle azarlar gibi konuşuyon peygambermisin hayırdır. Konu hatalı herkes boşa üye oluyor biz olduk daha fazla kimse olmasın diye konu kilitlensin diyorum gelmiş bana yukarıdan konuşuyon. Kim olursan ol sen önce kendi uslübuna bak.sen ilk önce ağzını topla ben burda sana hakaret etmedim lavuk kelimesini sennkime konuşuyorsun beni tamiyormusun yada benle bir samimiyetin varmı eğer 2.kez aynı şeye devam edersen birdaha uyarmam seni kardeşçe söylüyorum
Kardeşim ötede oyna benim altimda kalırsın beni kimseye benzetmebak konusmana dikkat et dedim birdaha uyarmam dedim benim canımı sıkma