- 20,790
- 22,546
- 113
Yav boşverin kardeş kimseye 3 kuruş için tamah etmeyin.Biz 16 da yatırım yapıyoruz siz 18 de çekiliş konusu açıyorsunuz vs yazmıştım. Kimler hangi saatte Yatırımı vs görmüyorlar mı Sanki.
Yav boşverin kardeş kimseye 3 kuruş için tamah etmeyin.Biz 16 da yatırım yapıyoruz siz 18 de çekiliş konusu açıyorsunuz vs yazmıştım. Kimler hangi saatte Yatırımı vs görmüyorlar mı Sanki.
Bol şanslarbugüne özel olan %10 çevrim şartsız yatırım+ çark + kayıp %20 mevcuttur bilginize çok güzel değerlendirmenizi tavsiye ederim
Valla yattım şans yokkiBol şanslar
Ne mesajı laLan sen benim mesajlarıma bakmayarak çok yanlış yaptın herkes hata yapabilir ama sen yanlış yaptın
Kalemin kırıldıNe mesajı la
😂😂😂 mesaj felan gelmemiş yiğenimKalemin kırıldı
Etsek şuan rolling yapıyorduk dimiYav boşverin kardeş kimseye 3 kuruş için tamah etmeyin.
Ben bilmem o işleri ağa rolling falan umrumdada değil çok sıkışıksam giriyorum kod kovalıyorum 1-2 harçlık çıkıyor yine mihnet etmem kimseninde paralı köpeği olmam ağa Allah'ın izniyleEtsek şuan rolling yapıyorduk dimi