Yok önce 0-2Birazdan 1-1 olsa güzel olur
Tabikide hahahahahBirazdan 1-1 olsa güzel olur
Ne dediysek oYok önce 0-2
0-2 olmazmı hahahahahBirazdan 1-1 olsa güzel olur
TebrikYok önce 0-2
60 çok 53 de atsın60 a kadar atın son golü haydiiii
İnş reisim gelsin de 😍60 çok 53 de atsın
Abartma Mahmut hahahahahha60 çok 53 de atsın