döndü de ksk faulu dolu habire faul yapıyo daha fazla sans kalıyomoladan boş dönse güzel olurdu
Sorun yok şu an beklemede kal merkez 🤣olucağı varsa olur şans gerisi zaten20de biteblilr seviniriz 21de biter üzülürüz
aynen o durum kötü sürede yana anadolu efese oynayanlar şanslı amadöndü de ksk faulu dolu habire faul yapıyo daha fazla sans kalıyo
Olsun gardasim ,umudumuzu yikmasinlarolucağı varsa olur şans gerisi zaten20de biteblilr seviniriz 21de biter üzülürüz
Sevinen taraf olucaz diyelim Dostum 👌olucağı varsa olur şans gerisi zaten20de biteblilr seviniriz 21de biter üzülürüz