Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Moratanın Golü Neden Sayılmadı

Ondo41

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,690
892
113
Arkadaşlar gol de ofsayt yoktu sanki hemen iptal ettiler incelenmedi bile düzgün.pozisyon ofsaytmıydı
 

İlterisKağan

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
721
501
93
Maç sonu vardan görüntü geldi.
 

tahir1603

Sadece Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
25,755
26,984
113
Net ofsayt kanka göz doktoruna uğra bence
 

Ondo41

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,690
892
113
İyiki bişey sorduk emin olmayınca ne bu aksi yorumlar la 😀
 

rioletta

hep 2007 kalsaydım
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,874
3,558
113
o ofsayt da trabzonlu sığır kaleciyi geçip boş kaleye atamadı böylelerini men edeceksin futboldan:p lan 100 liraya 1.600 alacaktım galabet özel orandan a.k. davarı ya
 

Curcuna

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,392
3,710
113
3.5 üst oynayan herkes ts nin golüne ve gs nin iptal olan golde.kaçan net pozisyonlarda tek başınıza sovmediniz emin olabilirsiniz😃
 

Clyn0133

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
313
82
28
Sanki tam 3-1 lik maçtı ama olmadı . Sağolsun TS yüzünden gitti skor .
 

TestoHaylan06

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
20,664
22,319
113
Gsye yapı diyorlarya adamların 2 net penaltısı verilmedi bu kimin yapısı? Kupa maçında rezil olmamak için 3 gölde bıraktırdılar 🤣
 

totem344

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,631
2,188
113
Real Madrid'inde Allah belasını versin Ajax kopegininde Allah belasını versin adam şampiyonluga gidim kala 90+9 da gol yiyor varmı böyle bişi
 
Üst