- 33,081
- 12,574
- 113
Evet onu bitiBenim hesaptan al dedim...dün sordugunda..kampanyami bitti
Evet onu bitiBenim hesaptan al dedim...dün sordugunda..kampanyami bitti
Cenabet 2 yi bekliyoz ddYok daha 10 bastım 17 aldım bi adım daha lazım
İstanbul'da olsaydın ayarlardim orada kanalımız yok 🤣Manavgat
Atlas rota pia limitledi vbette limitlemistir şimdi dolar tron ftn hesaplarından devam ediyorsun dur ama casvade ödeme de aklın. Kalmıyor tumbet de sarmiyor altyapı hiç iyi degilCascade sevmiyom dost ya
Zinaya karşıyım diyelim ...13 yıl mi 🤣
Aynen ama artık bu kadar yüksek oynamam ipin ucu kötü kaçtı çünküAtlas rota pia limitledi vbette limitlemistir şimdi dolar tron ftn hesaplarından devam ediyorsun dur ama casvade ödeme de aklın. Kalmıyor tumbet de sarmiyor altyapı hiç iyi degil
Her Esc ile zevkli olmuyor abi zaten iyi bir esc bulmak da zor en iyisi boşverZinaya karşıyım diyelim ...
ttebriklerOh be won
Borcun yoksa kredin yoksa ve küçük küçük yatırımlarda yaptıysan gözü karartanlnilitsin ben dibini bulamadım eminim sende bulamayacaksınAynen ama artık bu kadar yüksek oynamam ipin ucu kötü kaçtı çünkü
Borç harç kapanalı çok oldu da böyle hiç rahat değilim kaybedince üzülüyor insanBorcun yoksa kredin yoksa ve küçük küçük yatırımlarda yaptıysan gözü karartanlnilitsin ben dibini bulamadım eminim sende bulamayacaksın
Allah Allah yok canım genelde kaybedince mutlu olur insanlar 🤣Borç harç kapanalı çok oldu da böyle hiç rahat değilim kaybedince üzülüyor insan
siz yoksa 😁Nerde oturuyorsun ben sana manken ayarlarım
Betconun tek cezbedici yanı kolay paneli kullanım bakımdanAtlas rota pia limitledi vbette limitlemistir şimdi dolar tron ftn hesaplarından devam ediyorsun dur ama casvade ödeme de aklın. Kalmıyor tumbet de sarmiyor altyapı hiç iyi degil
Algımız gitti dayı mesela şeytan dürtüyor su an milwaki maçına alt ver diye 50 k bas diye ama oynamıcam inşallah 😂Allah Allah yok canım genelde kaybedince mutlu olur insanlar 🤣
Koyuyor dost ne kaybetsen küçük büyük üzülüyor insan evli barkli çocukta varsa onlar daha çok etkiliyorBorç harç kapanalı çok oldu da böyle hiç rahat değilim kaybedince üzülüyor insan
İyiymiş dost haftasonu bi bakarım açılan baremlerin üstüne oynuyorum genelde betewini güzel soyduk da limitlediler orada da hep bu kadar yüksek olmasa da 2.40-2.50 oran basketler oluyorduEkli dosyayı görüntüle 653989Ekli dosyayı görüntüle 653990cascade şöyle oranlar var gözü karartirsan bı göz gezdir basketlere
Benim rol neoldu,,iki babayiğit dedikBorç harç kapanalı çok oldu da böyle hiç rahat değilim kaybedince üzülüyor insan
Çok takılınca ister istemez bir sürü numara oluyor elinde o aklına gelen şeyi yapmıyorum tabiki aq 🤣siz yoksa 😁
Dükkan kapalı dedim 🤣Benim rol neoldu,,iki babayiğit dedik)