- 15,960
- 13,171
- 113
Ya hadi paa atin ibanima
Bu yaptığın hoş değil? Birincisi bebeğin değilim ikincisi sana gönderilen emanete sahip çıkmayıp üzerine yatıyorsunBakmıyorum senin dmlerine bebeğim aşkımız bitti paranida gidiyorsun rol sahibinden alıyorsun zaten adama yüz on iki mesaj atmışsın![]()
O da Fenerbahçeli ki dost 😁😁@Gfbridvan1907 al gel dost FB li ama olsunmisafir edelim yinede
Maalesef yattıatletico yttı sanki 2 0 geride mk baskılıydı
Doğrudur madem öyle düşünüyorsan gönderdiklerime say olmaz mı ama muhattabi ben değilim inan kiBu yaptığın hoş değil? Birincisi bebeğin değilim ikincisi sana gönderilen emanete sahip çıkmayıp üzerine yatıyorsun
Seninde yaptığın yada yazdığın çoğu şey hoş değil. Sana yalancı biri olduğunu yüzüne söylemiştim diye hatırlıyorum.Bu yaptığın hoş değil? Birincisi bebeğin değilim ikincisi sana gönderilen emanete sahip çıkmayıp üzerine yatıyorsun
İyi gidiyor dimi knkSon 14 4 dk süre
Gelir gibi