Helal olsun metin helal olsunFarketmez son adımda olsak en basta olsak aynı ıstek ve azımle yanındayız tokatlının
Helal olsun metin helal olsunFarketmez son adımda olsak en basta olsak aynı ıstek ve azımle yanındayız tokatlının
Devammi bura kac mac kaldi
Lenf bezlerimde enfeksiyona bağlı şişme varmış ama öyle tehlike yaratacak boyutta değilmişNe varmış sende
Pıjamaları cıkardım kefen gıydım geldımHelal olsun metin helal olsun
Reis rehavete gerek yokBen bu işin bittiğini düiünüyorum artık zeis dostum
Gidip bir anime izleme zamaniBen bu işin bittiğini düiünüyorum artık zeis dostum
Geçmiş olsun adasLenf bezlerimde enfeksiyona bağlı şişme varmış ama öyle tehlike yaratacak boyutta değilmiş
Ben iddia koymadim sen koydun 🤣🤣Gol olmasada sen olacaksın ama hshshshs
He yav böyle canımız sikiliyorBilader hiç mi heyecan olmaz 0-0 dk 70
Ben kendime güvenirim öcüBen iddia koymadim sen koydun 🤣🤣
4Devammi bura kac mac kaldi
Başka lig olsa tamamda bu italya seri c de 11 kişi savunma yapıyorlar çok kısır gecıyor bu liglerReis rehavete gerek yok