En risklisi o ztn ben 4-1 süprizini düşündüm hatta dep 2-3 kazanda 10 kişiyle şaşırılmaz bu lige geçen olduDedik kardeşim riskli diye
En risklisi o ztn ben 4-1 süprizini düşündüm hatta dep 2-3 kazanda 10 kişiyle şaşırılmaz bu lige geçen olduDedik kardeşim riskli diye
2 1 uzun süre gitmesi lazımEn risklisi o ztn ben 4-1 süprizini düşündüm hatta dep 2-3 kazanda 10 kişiyle şaşırılmaz bu lige geçen oldu
80 kadar giderse şansımız var yoksa güm2 1 uzun süre gitmesi lazım
20 25 dk atmamaları lazım2 1 uzun süre gitmesi lazım
Hayirli uğurlu olsun agacim. Ayni bildigin gibi devam. Diz nasil olduŞükür dostum Ankaradan geldim bizim oğlanı nişanladık Allahın izniyle izne ayrıldık öyle dinlenme modundayım sen nasılsjn ne var ne yok
niye onlar yetimmiNapoli haric diğer maçları takp etmeyin.
Şuank dırum öyleniye onlar yetimmi
Bende olsam düşünürdüm şu lig nalet bişey@Mülayim6060 kuzen bozum ne veriyor güzel birseyse eğer bozumu düşün
Tek gole yatacagimiz duruma gelirsek haber edin bozalim@Mülayim6060 kuzen bozum ne veriyor güzel birseyse eğer bozumu düşün
O duruma geldiğimizde para vermez kiTek gole yatacagimiz duruma gelirsek haber edin bozalim