Yaşlandık artıkGecrndede 45 almıssın kanka hala hızlısın
Yaşlandık artıkGecrndede 45 almıssın kanka hala hızlısın
Aynen o mantık güzelNapoli gelirse diğer maç sıkıntıya gitse bile en kötü bozum filan yapilir kaybetmeyiz yani
O öyle biter gibi abi.. sessiz sakin gidiyorNapoli gelirse diğer maç sıkıntıya gitse bile en kötü bozum filan yapilir kaybetmeyiz yani
o gelir herhalde dakika 51Napoli gelirse diğer maç sıkıntıya gitse bile en kötü bozum filan yapilir kaybetmeyiz yani
Bozum yapan erkek 👰♀️Napoli gelirse diğer maç sıkıntıya gitse bile en kötü bozum filan yapilir kaybetmeyiz yani
Vay anam vayy iki gozum 🥳🥳Kazaniriz ya burdan da gitmez herhalde
Gelince*Napoli gelirse diğer maç sıkıntıya gitse bile en kötü bozum filan yapilir kaybetmeyiz yani
Napoli won olursa italya c de iyi şimdilikAslında ev 11 kişi iyi dayanıyor dost evin şutu yok dep baskılı basıyp paso
Baya iyi oynuyor hemdeiyi oynuyolar 10 kişiye rağmen
Aynen o heralde 70 kadar 0-0 gider galiba bi önceki naçları 75 den sonra Qi1-1 olmuşNapoli won olursa italya c de iyi şimdilik
İnsallah kazan bombacii alt futboldan da kazsndigini gorsun bu gozler 😂Napoli gelirse diğer maç sıkıntıya gitse bile en kötü bozum filan yapilir kaybetmeyiz yani
0 0 biter gibi o 😆Aynen o heralde 70 kadar 0-0 gider galiba
Sen yasıyormsun okaka0 0 biter gibi o 😆
max 1 gol olur o maç bence0 0 biter gibi o 😆
aralarındaki son maç 75 den sonra 1-1 olmuş bellide olmaz umarm 0-0 biterde0 0 biter gibi o 😆
