4.5 üst olmaz bitti o işTecrübe yanilmaz geçmiş olsun 💣💣
Boş yapma 6.5 üst dedim ben maça o yüzden ironi yapıyorum kendime. çıkma herşeye 😂1.22 ye ben ne dersem o mudur diyosun müdür senden kupon alalım o halde
Çağırmiyorum benim alt bahsi maceram böyle@Mülayim6060 çağırma kardeşim çağırma