Ya o adam hayatını bu foruma adamış hiç bir hayali felan da yok 2 alayım yeter diyor madem az paraya tamah ediyorsun ne işin var burda git asgari ücrete çalış hiç değilse bi düzeni olurOrtağım sinansrlmsrlsmsnsn ye hakaret sayarım
Ya o adam hayatını bu foruma adamış hiç bir hayali felan da yok 2 alayım yeter diyor madem az paraya tamah ediyorsun ne işin var burda git asgari ücrete çalış hiç değilse bi düzeni olurOrtağım sinansrlmsrlsmsnsn ye hakaret sayarım
Buradan asgari ücret kazanıyor zaten ne gerek var😀Ya o adam hayatını bu foruma adamış hiç bir hayali felan da yok 2 alayım yeter diyor madem az paraya tamah ediyorsun ne işin var burda git asgari ücrete çalış hiç değilse bi düzeni olur
Ya ulan dmax diyince aklıma Mürsel ile Anna geldiTabi ağır iş, geçen hakana teklif gelmişti d Max taki ağır yaşamlar belgeseli için
Deli erho puhahahaBende artık ne konustugumu bilmiyorum valla öylesine tuşlara basıyorum puaha
O ruh hastası bile kendini kurtardı biz ölelimYa ulan dmax diyince aklıma Mürsel ile Anna geldi
Dost eger insan bu laflari kendine yedirebiliyorsa devam etsin zaten ama erkek adamiz sonuçta nereye kadar milletten 2 kuruş koparacak yakışı kalmaz erkek adama bizde bugün burdayız ama sürekli burda olmayız hayatımızi buraya bağlamak cok saçmaBuradan asgari ücret kazanıyor zaten ne gerek var😀
Öyle tabikiDost eger insan bu laflari kendine yedirebiliyorsa devam etsin zaten ama erkek adamiz sonuçta nereye kadar milletten 2 kuruş koparacak yakışı kalmaz erkek adama bizde bugün burdayız ama sürekli burda olmayız hayatımızi buraya bağlamak cok saçma
Sonuçta insanız hepimizin bu hayatta bir amacının olması lazım forum forum nereye kadar sabah aksam ya rol açarız ya rol kovalarız bunun sonu yok bir kazanc bekliyorum onun içinde çok uğraşıyorum eger kazanırsam sayet adak adadım bir daha bu foruma girmicem diyeÖyle tabiki
Sal artık destanlarıni okumaktan usandım 😂😂Sonuçta insanız hepimizin bu hayatta bir amacının olması lazım forum forum nereye kadar sabah aksam ya rol açarız ya rol kovalarız bunun sonu yok bir kazanc bekliyorum onun içinde çok uğraşıyorum eger kazanırsam sayet adak adadım bir daha bu foruma girmicem diye
1 dk kaldı atmazsa gelıyorO değilde biri gelmiş digerinden yatmışiz yaw
Tebrikler dostum ikramiye kazandınızBuradan yürüdük yürüdük yoksa battık
@Barrios a teşekkürler
geldi içerideGeliyor valla kupon
belkıde uyumusturMülayim hala yattı biliyodur kuponu
Yatmıştır dicemde yatmaz oMülayim hala yattı biliyodur kuponu