Bende aynen dediğin durumdayim gece uykusu insan sağlığı için çok önemlidir de ins bende uyku duzenimi düzeltirim enisteDeğiştirdim yeter gece uyumuyoruz hiç günde 2-3 saat uykuyla perişan olduk beynimiz kaldı nohut kadar uyumamaktan
Bende aynen dediğin durumdayim gece uykusu insan sağlığı için çok önemlidir de ins bende uyku duzenimi düzeltirim enisteDeğiştirdim yeter gece uyumuyoruz hiç günde 2-3 saat uykuyla perişan olduk beynimiz kaldı nohut kadar uyumamaktan
Güzel paralar bunlar mülayim daim olsunYapamazsın dediler Enişte yaptım az daha zorlasam 100 k idi de bu da yeter
Yemek mi yiyecen yoksa zarmı atacan soru işareti puahaEyvallah kankam ölmeden önce yemek yiyeyim bari
+1 ama ben hala evdeyken 2 den önce uyuyamıyorum. Sabah işten çıkınca bile eve gidip uyumuyorum hanım zombi misin yat uyu diyorDeğiştirdim yeter gece uyumuyoruz hiç günde 2-3 saat uykuyla perişan olduk beynimiz kaldı nohut kadar uyumamaktan
Aynen rol acan varsa takip edelimHadi roll açan varmı boşken takip edek
Gece uykusu yok 1 bir de az uyuyoruz 2 3 saat nedir ki ben derin uykuyu unuttumBende aynen dediğin durumdayim gece uykusu insan sağlığı için çok önemlidir de ins bende uyku duzenimi düzeltirim eniste
Tüh tam dm aticaktim olmadi buDm den artık msj gelmesin para muhabbeti kesinlikle kapandı. Normal sohbetinizi ediniz kalanlar başka zaman a
Aksam müthiş bulten varken suan rol açılmaz dostAynen rol acan varsa takip edelim
Tamam aksama ac o zamanAksam müthiş bulten varken suan rol açılmaz dost
DM ye kilit vur mülayim. Kalan kasayı da çar cur etme düşenin dostu olmaz yeminle.Dm den artık msj gelmesin para muhabbeti kesinlikle kapandı. Normal sohbetinizi ediniz kalanlar başka zaman a
Keske aldıklarımızi yiyeceğe verseydik ne gelse de ayni şekilde kumara geri gidiyor dostGece uykusu yok 1 bir de az uyuyoruz 2 3 saat nedir ki ben derin uykuyu unuttum
Aptal ediyor insanı zaten tahtalar eksik bizim neyse mülayimden bi döner gömelim her gün bir döner alsak mülayimden bizden kralı yok
30k son borcum kaldi suan onu kapatmak için uğraşıyorum ve biraz ara vermek istiyorum artık bu bahise son 2 yıldır ömrümden ömür gitti dostTamam aksama ac o zaman![]()
Mülayim e mi anlatıyon bunu heeey gidiDM ye kilit vur mülayim. Kalan kasayı da çar cur etme düşenin dostu olmaz yeminle.
30 k az kalmis dost iyi kapatmışsin30k son borcum kaldi suan onu kapatmak için uğraşıyorum ve biraz ara vermek istiyorum artık bu bahise son 2 yıldır ömrümden ömür gitti dost