- 7,685
- 16,388
- 113
eyvallahBol şans abi
Bu haftada oynasan iyiymiş 😁Ben Trabzonsporluyum her hafta karşı takıma oynuyorum kazansın diye 8de 8 yaptık bu hafta oynayamadım bakalım nolacak![]()
Isin bayagi zor murat sansin bol olsunBu haftada oynasan iyiymiş 😁
Reis para yükleseydim kesin oynayacaktım 2 kupon 45+'da gidince para kalmadı bu maçaBu haftada oynasan iyiymiş 😁
bak oynamamissin yeniliyor 🤕Reis para yükleseydim kesin oynayacaktım 2 kupon 45+'da gidince para kalmadı bu maça![]()
![]()
aynen öyleIsin bayagi zor murat sansin bol olsun
Bulsam oynıcaktım kesin yenerdi ama Valla Nwkaeme sakatlandı Abdüş yok zor maç yaabak oynamamissin yeniliyor 🤕
Yemis ya la.zaten buraya kdr garip islerle geldi ts hep rakip iyi oynuyor ts yeniyordu be sefer yemedi.ilknyari bitene kadar en az 5 puan daha kaybeder tsaynen öyle
kısmet bizi buldu yenilme zamanıBulsam oynıcaktım kesin yenerdi ama Valla Nwkaeme sakatlandı Abdüş yok zor maç yaa
yaw kaç haftadır kazanıyor adamlar seni beklemişler gibi şimdi mağlup. keşke gole gireydin. çok üzüldüm senin adına.kısmet bizi buldu yenilme zamanı