Dost yazmıştım etiketlemistim seni bunun cikacahi belliydi herkes aynı değil ben arkdasin yaptığı seçimlere saygı gostersemde bazıları farklı düşünülebilir
1k attım 400 kendisine 600 dagitacak birinin ismini verdim iki kişiye karismiyorum ben seçince atmadiklarim içimde kalıyor yoksa bütün parayı dagitirim burada o kafayla
Ben bu forumda bu zamana kadar kimseyle tartışmasız kolay kolay tartışmamda hele para yüzünden kimseyle tartismam 1 Allahın kulu gelipde diyemez dm den para istedi hayatta isim olmaz açlıktan olsemde kimseden para istemem ama şu klavye başından artistlik yapanlara tutuluyorum bu muhabbet yüzünden zamanında 2 kişiyi sakat bıraktım o yüzden kavgadan uzak duruyorum bas ağrımaya degmez dost hayırlı geceler dilerim sana