Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Kazandı nişantaşı / Kombine

Kupon Miktarı
15000
Kupon Oranı
2.10

nişantaşı

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
28,846
26,739
113
Tavernier ts ilgilemiyor he adam hücumda iyi geride çöp geriye hatta adam gelmiyor kante desen alamaz merihide alamaz o paraları vermezler asensio bilemem adam yok odu talisca da imkansız gibi
Basican parayi alcan huseyin yucelde hayvn gibi para var 2 milyar serveti var sin.bi zahmet
 

ferdikadıoğlu

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
22,158
11,427
113
Senin kadar roll yaptıranı görmedim dayı ama herkes ben bu işi yaparım gözüyle girip 1. Adım da patates oluyor onun yerine sen roll cü yerine roll yap çıkan kazın takip bedenler arasındda dağıtım yap :)
Doğru düşünce katılıyorum
 

Fterim1905

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
32,574
30,831
113
Ayni degil terim hoca bak gör sizin yonetim suan coktu ben diger senelerde bisey demedim ama bu sene gs çökecek klasik hiç şaşnaz
Cokse nolur, 2 yıldır şampiyon olmuş zaten. Bu sene olmasa da üzülmem. Fener her sene milyonlar bayılıyor bu sene şampiyon olamazsa kesin batti diyorlar ama adamlar kaç senedir batmadi ve hâlâ milyon Eurolar bayılıp transfer yapiolar
 

JoeQuanqa

𝓶𝓾𝓮𝓻𝓽𝓸
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
65,517
36,999
113
Süper kupa o ak o mac referans degil sizin gecen seneki kadro bizim yapilanma var bu sene yinede belli olmaz
Sen şuan ki kadro ile çıkmıcan mı o maça transfer daha yetişmez benim izledim o takım hadi derbi maçı 5 tık fazlasını oynasın geri hattı kötü olursa o maç kopar
 

Calypso13

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
15,959
13,171
113
Uzayabilir he bu mac kanada koparmazsa
 

butragueno

BASKETÇİ
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
80,979
54,137
113
Cokse nolur, 2 yıldır şampiyon olmuş zaten. Bu sene olmasa da üzülmem. Fener her sene milyonlar bayılıyor bu sene şampiyon olamazsa kesin batti diyorlar ama adamlar kaç senedir batmadi ve hâlâ milyon Eurolar bayılıp transfer yapiolar
Bisey olur demiyorum ama sizde 2 şampiyonluga ragmen sikinti var boyle durumlarda genelde çöker takim baskan degisir sonra devam
 
Üst