Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Nüfus Müdürlüğünde Çalışan ya da Tanıdığı Olan Var mı Dostlar 🔐

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

AzraeL

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,409
10,709
113
İlgili konuyu açmamın sebebi E-Devlette nvi adres kayıt yok diyor şu an kuş uçmaz kervan geçmez bir yerdeyim uzaktan yardımcı olana ödülünü atarım söz veriyorum.
Yapılacak işlem sadece adres ekleme olacak cuma gününe kadar yaparsam iş başvurum tamamlanacak.
 

Ekli dosyalar

murat1200

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,048
391
83
Bu şekilde hiç kimse yardımcı olamaz sana
 

smdd

Tanınmamış Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,237
605
113
edevletten ekleme yapılıyordu sanki
 

Djokovic

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
9,311
4,279
113
Daha önce birinin başına gelmişti dost o konuyu aratıp cevap bulabilirsin
 

Haassab

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,111
3,955
113
Kuş uçmaz, kervan geçmez bir yerdesin
Su olsan kimse içmez.
Yol olsan kimse geçmez.
Elin adamı ne anlar senden?
 

AzraeL

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,409
10,709
113
E devlette sadece adres değişikliği yapılıyor benim sistemde adresim olmadığı için kabul etmiyor
 

AzraeL

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,409
10,709
113
Yaw nüfusta çalışan biri olsa adres atacam ekleyecek sadece e devlette mumkunati yok olmuyor 10 defa denedim
 

ihsanemir61

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
3,792
1,970
113
devlet memuru olsam şuan halletmiştim bile, bazı şeyleri çok büyütmemek lazım neler dönüyor oralarda ne paparaziler ne filifotlar
 

maynox

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,689
833
113
İlgili konuyu açmamın sebebi E-Devlette nvi adres kayıt yok diyor şu an kuş uçmaz kervan geçmez bir yerdeyim uzaktan yardımcı olana ödülünü atarım söz veriyorum.
Yapılacak işlem sadece adres ekleme olacak cuma gününe kadar yaparsam iş başvurum tamamlanacak.
Bırak beni seni uzaktan yapmayida geç birinci derece akrabada istiyor kefil gibi parmak taraması yapılıyor
 

MaximLestienne

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
17,865
16,610
113
Yaw tanıdığın olsa neden yapmasın .
la olm tanıdık olmanın da bi raconu var. sen seni hiç tanımayan sadece internetten gördüğün birisinin nüfusta çalışan tanıdığını bulacaksın o da seni hiç görmeden kimliğini görmeden otomatik e devlete işlem girecek hangi hayal dünyasındasın dayı sen :D
 

TheMachine

Tanınmış üye
Aktif Üye
TC Onaylı
14,556
11,374
113
Sana montajla bi ikametgah hazırlarım aklın hayalin şaşar ama sahte evraktan içeri girersin patlarsan
 

AzraeL

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,409
10,709
113
Sana montajla bi ikametgah hazırlarım aklın hayalin şaşar ama sahte evraktan içeri girersin patlarsan
Yaw beyler ben konu ciddi diyorum siz girgira aliyorsunuz valla işin ucunda iyi bir isim olacak olmasa da olmasın ne diyeyim
 

AzraeL

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,409
10,709
113
la olm tanıdık olmanın da bi raconu var. sen seni hiç tanımayan sadece internetten gördüğün birisinin nüfusta çalışan tanıdığını bulacaksın o da seni hiç görmeden kimliğini görmeden otomatik e devlete işlem girecek hangi hayal dünyasındasın dayı sen :D
Hayal dünyası değil dolandırıcılik ta yapmıyoruz kimse ye yalanda söylemiyoruz belki bir yardımı dokunan olur benimde ona yardımım olur
 

dalgur

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,028
1,011
113
Akrabanı arayacaksın, gidecek nufusa halledecek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst