- 1,541
- 965
- 113
yengeye elif dedin ustaPardon arkadaşlar dinamitbet
Hadi bol sans umarim 2 side gelir
Tbrkler 2side gelmis
TeşekkürlerTbrkler 2side gelmis
Panik yapma kardes.bu sitenin gec odediginden haberin yok belliki.bnce sen yat uyu@Hayatindibi öderlermi ya ? ben bu siteye pek güvenemiyorum nedense içimde bi endişe var bu siteye karşı.
1 sefer çektim daha yeni işte yatırmaya başladım öbür oynadığım sağlam yerlerdeki hesapları kapattırdım.
doğum günümde bonus eklemedikleri için artıda olduğum için.
banane kardeşim ben de kimseyi iplemiyorum yani ben kendim için konu açıyorum gelen gelir.Ya bnde diyorum bu adamin konusu niye hep bos oluyor kimse bunu iplemiyor.millete ana avrat sovmussun sen.ben bilmiyordum arkadaslar yoksa bile bile yapmadim yani.sende buyuk terbiyesizlik yapmissin.neden dislandigin belli oldu