Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Kazandı piyade / Dinamitbet Bahis Kuponları

Kupon Miktarı
50
Kupon Oranı
8.127

piyade

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
1,541
965
113
Piramite 100 yatırdık 50 freebet aldık bakalım.Freebet ile başladım önce.Şöyle bir kupon yaptım.
Ana para duruyor.Bu kupon sonuçlandıktan sonra da onu oynayacağım.


1662764030285.png
 

piyade

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
1,541
965
113
Maldona koçum benim 2.yarının başında geldi hemen gooool 0-2 oldu
 

piyade

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
1,541
965
113
Yatırdığımız parayla yaptığımız kupon da teke kaldı. Bol şans

1662766324874.png
 

piyade

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
1,541
965
113
@Hayatindibi öderlermi ya ? ben bu siteye pek güvenemiyorum nedense içimde bi endişe var bu siteye karşı.
1 sefer çektim daha yeni işte yatırmaya başladım öbür oynadığım sağlam yerlerdeki hesapları kapattırdım.
doğum günümde bonus eklemedikleri için artıda olduğum için.
 

piyade

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
1,541
965
113
işleme alınmadı şuan bekliyorum sadece.canlıya bağlanmadım.
yenide bekliyor çekim.
 

Hayat1kumar

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
113,279
63,388
113
@Hayatindibi öderlermi ya ? ben bu siteye pek güvenemiyorum nedense içimde bi endişe var bu siteye karşı.
1 sefer çektim daha yeni işte yatırmaya başladım öbür oynadığım sağlam yerlerdeki hesapları kapattırdım.
doğum günümde bonus eklemedikleri için artıda olduğum için.
Panik yapma kardes.bu sitenin gec odediginden haberin yok belliki.bnce sen yat uyu
 

piyade

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
1,541
965
113
yok duydum bi kişi daha öyle yazmıştı geç ödüyor diye
 

Hayat1kumar

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
113,279
63,388
113
Ya bnde diyorum bu adamin konusu niye hep bos oluyor kimse bunu iplemiyor.millete ana avrat sovmussun sen.ben bilmiyordum arkadaslar yoksa bile bile yapmadim yani.sende buyuk terbiyesizlik yapmissin.neden dislandigin belli oldu
 

piyade

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
1,541
965
113
Ya bnde diyorum bu adamin konusu niye hep bos oluyor kimse bunu iplemiyor.millete ana avrat sovmussun sen.ben bilmiyordum arkadaslar yoksa bile bile yapmadim yani.sende buyuk terbiyesizlik yapmissin.neden dislandigin belli oldu
banane kardeşim ben de kimseyi iplemiyorum yani ben kendim için konu açıyorum gelen gelir.
küfür etmedim etmişsem vardır bi sebebi.sen de gelme kardeş sorun yok
 
Üst