Bonus kazancını düzenlenmesi icin Canlı desteğe bağlandım bot var kimse yok anlamadım nasıl olacak yatırım yapıp yapmamakta kararsızım beyler bu duruma ne diyorsunuz sizce ne yapmaliyim?
Bonus kazancını düzenlenmesi icin Canlı desteğe bağlandım bot var kimse yok anlamadım nasıl olacak yatırım yapıp yapmamakta kararsızım beyler bu duruma ne diyorsunuz sizce ne yapmaliyim?