- 2,135
- 1,067
- 113
Kötü yatırıyoruz ama bir ufak umut varİlk ayaktan patladik bu sefer @tom4175 Tamer GT duşa gir.tamer 😂😂
Kötü yatırıyoruz ama bir ufak umut varİlk ayaktan patladik bu sefer @tom4175 Tamer GT duşa gir.tamer 😂😂
Kanka vallahi yeni duş aldım lan 😂İlk ayaktan patladik bu sefer @tom4175 Tamer GT duşa gir.tamer 😂😂
Vallahi hakkınızı helal edin 🙂O gelmeden bitiricektik biz bir oncekini dost![]()
Zaten diyordu yorumlarda az kaldı falan diye vurguna az kalmış demek ki yanlış tanımışız desene yazık etti kendine başlanmıştırBuradakiler haketmiyor hiç birseyi hepsi bana yanlış yaptı bunlara birsey yapılmaz bilmem be yazmışta yazmis vallahi
Dediğin gibi demekki bunun pesindeymisZaten diyordu yorumlarda az kaldı falan diye vurguna az kalmış demek ki yanlış tanımışız desene yazık etti kendine başlanmıştır
Baskette seni 😂😂Bu futbol bitirdi bizi
🤣🤣🤣🤣🤣 aynenBaskette seni 😂😂
Daha bitmedi cano belki gelirO değil gittik yine olmayanı bulduk o kadar maç arasindan
İnşallah 🙂33 breda 39 breda ve won 44 Granada oda won
Nasip gardasmO gelmeden bitiricektik biz bir oncekini dost![]()
Hahahaa yawwww Allahta seni güldürsünGizli sponsorda kalmadı daha
Psikolojimiz bozuldu bu namussuzlar yüzünden 🙂Hahahaa yawwww Allahta seni güldürsün
Bu forumda potansiyelli çok bunun gibisi var ama belli etmiyorlar Allah’a şükür şu zamana kadar ne kimsenin parasını yedik nede sözümüzüZaten diyordu yorumlarda az kaldı falan diye vurguna az kalmış demek ki yanlış tanımışız desene yazık etti kendine başlanmıştır
Yine Oğuzhan olgun bir şahsiyet ben öyle görüyorum sende öylesin bizi içten uzemezler Allah'ın izniyle güçlü durmasını biliyoruz amma velakin çok yorulduk yawwwwwPsikolojimiz bozuldu bu namussuzlar yüzünden 🙂