- 174
- 75
- 28
çok garibim gece 2'e geliyor yarın. iş var ama bu konuya cevap yazzcak kadar garibim
Şükürler olsun her halimize biz sizinle mutluyuz
Hayirdir insallah dost neden o kadar kotuçok kötü olmak için çabalıyorum yani o kadar kötü
Tam olarak suan benot gibi yaşıyoruz hep aynı şeyler
Zengini fakiri aynı oldu artık dostum sistem ne sunuyorsa ona razıyız çocukluğumdaki dünyayı ve saf mutlu olmayı o kadar çok özledim kiTam olarak suan ben
Hiçbir şeyin tadı yokZengini fakiri aynı oldu artık dostum sistem ne sunuyorsa ona razıyız çocukluğumdaki dünyayı ve saf mutlu olmayı o kadar çok özledim ki