Ben atamam dost . Tendon yırtık benim . 😅Forumdan 5 kişi bulsak son periyot 19 atar
20 lik basket var mıKalan 20 😂😂😂😂😂
Bençten izlersinBen atamam dost . Tendon yırtık benim . 😅
Ayağın sag olsun ahahaha20 lik basket var mı
Filipinlerde son Per uzaktan atarsan 4 lük sayıyorlar onlarda ayrı manyak 😂20 lik basket var mı
Yapma yanarız 😂Dusunsenize son periyot 18 sayida kalıyormuş