- 1,993
- 2,797
- 113
Holi 1000 oran açmış bu maça dep kazanira berabere biter 😀
Sonra göt olunca dmden ana bacı yapıp kaçıyorsun rezil kepaze herif. Man City Real Madrid maçından sonra aziicik utanman olsa paylaşım yapmazdin da sende ne arar.Bangladeşin puan topladığı kıta ile Avrupa bir mi, bir de mantık diyor. Socratesin eltisi sanki.
Arkadaş der ki socrates kadın değil falan.
Ne adamlar var arkadaş
Nasıl İstanbul'da yaşıyorlar bu kafayla inanilmaz
dünkü ispanya ile fransada avrupa takımı değil miydi laMantığa bak San Marino Avrupa takımı diyo zannedersin diğer kıtalarda futbol topu yerine gazoz kapağı oynuyorlar. FIFA sıralamasında Bangladeş'n San marino'dan önde olduğunu falan bilmiyor muhtmeelen
ilk yarı 0 biter ikinci yarı bangladeş 1-0 alır fazla bişey çıkmazSan Marino oranı çok iyi
2.5
İsim San Marino diye kucumseniyor ama
Bu orandan kaçmaz
San Marino nihayetinde Avrupa takımı
Avrupa avrupA duy sesimiziSan Marino oranı çok iyi
2.5
İsim San Marino diye kucumseniyor ama
Bu orandan kaçmaz
San Marino nihayetinde Avrupa takımı
Sokratesin eltisi sanki pehhBangladeşin puan topladığı kıta ile Avrupa bir mi, bir de mantık diyor. Socratesin eltisi sanki.
Arkadaş der ki socrates kadın değil falan.
Ne adamlar var arkadaş
Nasıl İstanbul'da yaşıyorlar bu kafayla inanilmaz
1kyi cepledin iyisinHoli 1000 oran açmış bu maça dep kazanira berabere biter 😀
Adamlar geçen maç kazandı sen ne diyosun 😁San marinonun ilk defa fark yemediğini görüyorum helal olsun 🤣
Oooo o zaman bu san marino avrupa takımı dikkat etmek lazım hfgfffgfhhhggAdamlar geçen maç kazandı sen ne diyosun 😁
Ülke sokaklarında atılan golün sevinci yaşanıyorSan marinonun ilk defa fark yemediğini görüyorum helal olsun 🤣
Evet 0-0 hatırlıyorum tehlikeli takım😁Konuyu açan pro 😁 yanlız bu takım tarihindeki ilk puanını bizden almisti sanırım 2000li yillardi
La 4 yaşındaymışsin hatta büyük ihtimalle 3sundur nasıl hatirliyosun hadi ben 9 muşum sana ne oluyo 😁Evet 0-0 hatırlıyorum tehlikeli takım😁