- 4,812
- 5,864
- 113
2 senem yozgat merkez ve akdağmadeninde geçti selam olsun yozgatlılaraYok ıstanbul
2 senem yozgat merkez ve akdağmadeninde geçti selam olsun yozgatlılaraYok ıstanbul
Eyw2 senem yozgat merkez ve akdağmadeninde geçti selam olsun yozgatlılara
Bostancıneresinde dost
Bende okuyorum yozgattayım şuan son sene bakalım😂😂2 senem yozgat merkez ve akdağmadeninde geçti selam olsun yozgatlılara
ayrı yakalardayızBostancı
yer olarak güzel bir yer değil ama insanları iyiBende okuyorum yozgattayım şuan son sene bakalım😂😂
Aynenyer olarak güzel bir yer değil ama insanları iyi