Yok 1-0 o da 2.ci gelebilir2 mi olduu 🙄
Ben onu gönderirsem bugünkü tüm maçlar alt biter kardomMarleyim evrene gol olsun diye bir sinyal mi göndersenn🤭
Hmm anladım dostum alırız bunu içeriye ya 45+ uzatmada olsaYok 1-0 o da 2.ci gelebilir
İnşallahHmm anladım dostum alırız bunu içeriye ya 45+ uzatmada olsa