Ortk Oslobet te 2-0 o deydi zulteGenk zulte maçıysa hiç gol olmadı ama
Ortk Oslobet te 2-0 o deydi zulteGenk zulte maçıysa hiç gol olmadı ama
Goiasta erken yttı drdugeri almıştır o macı alırız iceri unai önemli bro
1 gol oldu o da iptal oldu o kadarOrtk Oslobet te 2-0 o deydi zulte
Şu iki brazilya ligini içeri alsak 🙄Son 30dk gelsin goller
kısıra döndük kahretsin beeMaçlar
Kurudu arkadaş
Nerede çalışıyorsun ki o kadar az maaşın varOrtak 7.5k maas yatacak 1.6k bnm kalanı hanıma vereceğim evi gecibdirsin olmazsa oda artık bir yolla arabayı satcm
Fabrika işçsiyimNerede çalışıyorsun ki o kadar az maaşın var
sağlık olsun hiçbir şey senden önemli değil iyi başladık çok gol de beklemedik ama olmadı. 😐 her şey gönlünce olsunKupon gtti malesef olmadı hakkınızı helal edin yapck bir şey yok hasta öldü
Eyvallah ortak artık son ümidim yarına kaldı yarın görüşürüz aeosağlık olsun hiçbir şey senden önemli değil iyi başladık çok gol de beklemedik ama olmadı. 😐 her şey gönlünce olsun