- 4,865
- 1,471
- 113
10
Baskanım bu gaziantepe bu sene ne kadar cok penalti caliniyor yaw
3-1 oldu maçBaskanım bu gaziantepe bu sene ne kadar cok penalti caliniyor yaw![]()
Ligde kalsın diyedir 😎Baskanım bu gaziantepe bu sene ne kadar cok penalti caliniyor yaw![]()
dost basket maçını kastettim
Şu maximi gecen sezon aliyorlardi vazgectiler, tabata gibi olmasi lazim demek ki antepten alacagimiz adaminLigde kalsın diyedir 😎😂
G olsun kardesEkli dosyayı görüntüle 217156
Gelirse takip edenlerden 2 kişiye ulaşırım.
sağol dostG olsun kardes