Eyvah2 ye böldüm biri bu diğeri
Twente maçı 12.5 üst korner
Milano basket maçı 87 sayı ilk yarı
Eyvah2 ye böldüm biri bu diğeri
Twente maçı 12.5 üst korner
Milano basket maçı 87 sayı ilk yarı
Milano iyi gidiyor bakalımGelir umarım aga
İyi ki böldüm FB de sayı yok baksana
Onu takipliyemiyom korner falan ayikmiyorum bilgi verirsin iyiyseMilano iyi gidiyor bakalım
8 korner ilk yarı kaldı 5Onu takipliyemiyom korner falan ayikmiyorum bilgi verirsin iyiyse
Dk 37 38 de bı Maca İlk yarı gole atacaktın 3.3.10 orandan yanlıs yapmıssınİyi ki böldüm FB de sayı yok baksana
Sağlık olsun. Kaybettigim an dm ne kırmızı ışık gönderirim ( şaka )Dk 37 38 de bı Maca İlk yarı gole atacaktın 3.3.10 orandan yanlıs yapmıssın
Beklıyorum şimdiden gecmıs olsunSağlık olsun. Kaybettigim an dm ne kırmızı ışık gönderirim ( şaka )
Seviliyorsun dostum.Beklıyorum şimdiden gecmıs olsun
54 idiMilano iyi mi gidiyor korner iyiymiş