- 28,849
- 26,739
- 113
abi dk 82 sız olsanız bozmazmısınız
Bozardık dayı ne olacağını bilemezsin boşver iyi yapmıssınabi dk 82 sız olsanız bozmazmısınız
bide penaltı amk valla şans yok bozmasak olmazabi dk 82 sız olsanız bozmazmısınız
olsun reis korner kuponuda geldi zarar 400 falan bi kupona bakarabi dk 82 sız olsanız bozmazmısınız
Doğrusunu yaptın bende bozardimabi dk 82 sız olsanız bozmazmısınız
250 basildi. 1.000 lira veriyordu. 400 e bozuldu.Barça maçına kaç basılmıştı zarara, mı bozdu
Yakacağız burlari yeşileBöle bişi ypmıstım
Ekli dosyayı görüntüle 142087
155 şuan 30sn diyorBöle bişi ypmıstım
missBöle bişi ypmıstım
İyi yine zarar edilmemiş ki neden üzüldü bu kadar dayımız250 basildi. 1.000 lira veriyordu. 400 e bozuldu.
aynen reis bi kahve falan iç iyi gelir çok takma barcayıyattı galiba bu biraz ara kafamı toparlım ulan barca