- 42,718
- 12,609
- 113
1-1 oldu ya
Delırtme bı sabah yasıoz2.per baslar baslamaz yedi ise bak![]()
Çok da sinir yapma başkan, kısmet diyip geçelim ne yapalım. İyi günler sana da...Kismet yok.sinirden basim agridi.sizlere iyi gunler grsmk uzere
Allah kahretmesin yanlış maç açık kalmış. 1-3 olmuş... :/2-2 oldu, hemen dağılmasak mı?![]()
Aha 3-3
Hangi maçla?Durun olum ölü taklidi yapın ilgilenmeyin macla