Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Tekrardan Selam Olsun Herkese

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Honos21

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,758
1,323
113
Bir süre ayrı kaldım forumdan. Çok şükür bir cezayı daha bitirdim çıktım. Çok şey var aslında söylenecek, çok tecrübe var. 20 lı yaşlardaki kardeşlerim şunu unutmasın, bugün yapacağınız hataların, vereceğiniz yanliş kararların, bedelini birgün ödemek zorunda kalıyorsunuz. 40 lı yaşlara gelmiş abiniz, kardeşiniz olarak size tavsiyem illegal işlerden mümkün olduğu kadar uzak durun. Hayatımın yarısı mahkemelerde, cezalar da geçti geriye baktığımda pişmanlıktan başka birşey yok. Onca bedel ödendi, aileler, para, sevdikler falan sadece pişmanlık var. Cezadeyken dostluğunu her zaman hissettiğim @aslan2581 ve @Nf2807 kardeşime ayrıca teşekkür ederim. Fazla uzatmaya gerek yok herkesi çok özledim, kaldığımız yerden devam edelim :)

10 kişi 200
4 şubat 19.54 son katılım olsun

@Shellac @Daimon
Allah bidaha dusurmesin bol sans
 

pirlo

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,187
3,432
113
Bir süre ayrı kaldım forumdan. Çok şükür bir cezayı daha bitirdim çıktım. Çok şey var aslında söylenecek, çok tecrübe var. 20 lı yaşlardaki kardeşlerim şunu unutmasın, bugün yapacağınız hataların, vereceğiniz yanliş kararların, bedelini birgün ödemek zorunda kalıyorsunuz. 40 lı yaşlara gelmiş abiniz, kardeşiniz olarak size tavsiyem illegal işlerden mümkün olduğu kadar uzak durun. Hayatımın yarısı mahkemelerde, cezalar da geçti geriye baktığımda pişmanlıktan başka birşey yok. Onca bedel ödendi, aileler, para, sevdikler falan sadece pişmanlık var. Cezadeyken dostluğunu her zaman hissettiğim @aslan2581 ve @Nf2807 kardeşime ayrıca teşekkür ederim. Fazla uzatmaya gerek yok herkesi çok özledim, kaldığımız yerden devam edelim :)

10 kişi 200
4 şubat 19.54 son katılım olsun

@Shellac @Daimon
Geçmiş olsun birader.
Bundan sonrası için güzellikler dilerim.
 

berny49

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,936
526
113
Bir süre ayrı kaldım forumdan. Çok şükür bir cezayı daha bitirdim çıktım. Çok şey var aslında söylenecek, çok tecrübe var. 20 lı yaşlardaki kardeşlerim şunu unutmasın, bugün yapacağınız hataların, vereceğiniz yanliş kararların, bedelini birgün ödemek zorunda kalıyorsunuz. 40 lı yaşlara gelmiş abiniz, kardeşiniz olarak size tavsiyem illegal işlerden mümkün olduğu kadar uzak durun. Hayatımın yarısı mahkemelerde, cezalar da geçti geriye baktığımda pişmanlıktan başka birşey yok. Onca bedel ödendi, aileler, para, sevdikler falan sadece pişmanlık var. Cezadeyken dostluğunu her zaman hissettiğim @aslan2581 ve @Nf2807 kardeşime ayrıca teşekkür ederim. Fazla uzatmaya gerek yok herkesi çok özledim, kaldığımız yerden devam edelim :)

10 kişi 200
4 şubat 19.54 son katılım olsun

@Shellac @Daimon
Geçmiş olsun kral benimde başıma geldi seni çok iyi anlıyorum çok yaş farkimizda yok ins tekrarı olmaz
 

Kadir2810

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,498
8,712
113
Bir süre ayrı kaldım forumdan. Çok şükür bir cezayı daha bitirdim çıktım. Çok şey var aslında söylenecek, çok tecrübe var. 20 lı yaşlardaki kardeşlerim şunu unutmasın, bugün yapacağınız hataların, vereceğiniz yanliş kararların, bedelini birgün ödemek zorunda kalıyorsunuz. 40 lı yaşlara gelmiş abiniz, kardeşiniz olarak size tavsiyem illegal işlerden mümkün olduğu kadar uzak durun. Hayatımın yarısı mahkemelerde, cezalar da geçti geriye baktığımda pişmanlıktan başka birşey yok. Onca bedel ödendi, aileler, para, sevdikler falan sadece pişmanlık var. Cezadeyken dostluğunu her zaman hissettiğim @aslan2581 ve @Nf2807 kardeşime ayrıca teşekkür ederim. Fazla uzatmaya gerek yok herkesi çok özledim, kaldığımız yerden devam edelim :)

10 kişi 200
4 şubat 19.54 son katılım olsun

@Shellac @Daimon
gecmis olsun hocam
 

Emre1910

Kader de bize gülecekmiş ne zaman ?
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
8,506
6,484
113
Bir süre ayrı kaldım forumdan. Çok şükür bir cezayı daha bitirdim çıktım. Çok şey var aslında söylenecek, çok tecrübe var. 20 lı yaşlardaki kardeşlerim şunu unutmasın, bugün yapacağınız hataların, vereceğiniz yanliş kararların, bedelini birgün ödemek zorunda kalıyorsunuz. 40 lı yaşlara gelmiş abiniz, kardeşiniz olarak size tavsiyem illegal işlerden mümkün olduğu kadar uzak durun. Hayatımın yarısı mahkemelerde, cezalar da geçti geriye baktığımda pişmanlıktan başka birşey yok. Onca bedel ödendi, aileler, para, sevdikler falan sadece pişmanlık var. Cezadeyken dostluğunu her zaman hissettiğim @aslan2581 ve @Nf2807 kardeşime ayrıca teşekkür ederim. Fazla uzatmaya gerek yok herkesi çok özledim, kaldığımız yerden devam edelim :)

10 kişi 200
4 şubat 19.54 son katılım olsun

@Shellac @Daimon
Geçmiş olsun kral tekrarını yaşamak nasip olmasın
 

butragueno

BASKETÇİ
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
80,979
54,137
113
Bir süre ayrı kaldım forumdan. Çok şükür bir cezayı daha bitirdim çıktım. Çok şey var aslında söylenecek, çok tecrübe var. 20 lı yaşlardaki kardeşlerim şunu unutmasın, bugün yapacağınız hataların, vereceğiniz yanliş kararların, bedelini birgün ödemek zorunda kalıyorsunuz. 40 lı yaşlara gelmiş abiniz, kardeşiniz olarak size tavsiyem illegal işlerden mümkün olduğu kadar uzak durun. Hayatımın yarısı mahkemelerde, cezalar da geçti geriye baktığımda pişmanlıktan başka birşey yok. Onca bedel ödendi, aileler, para, sevdikler falan sadece pişmanlık var. Cezadeyken dostluğunu her zaman hissettiğim @aslan2581 ve @Nf2807 kardeşime ayrıca teşekkür ederim. Fazla uzatmaya gerek yok herkesi çok özledim, kaldığımız yerden devam edelim :)

10 kişi 200
4 şubat 19.54 son katılım olsun

@Shellac @Daimon
Gecmis olsun dost gittigin gunu hatirliyom sanki konu acmistin
 

nazmi11

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,727
2,514
113
Bir süre ayrı kaldım forumdan. Çok şükür bir cezayı daha bitirdim çıktım. Çok şey var aslında söylenecek, çok tecrübe var. 20 lı yaşlardaki kardeşlerim şunu unutmasın, bugün yapacağınız hataların, vereceğiniz yanliş kararların, bedelini birgün ödemek zorunda kalıyorsunuz. 40 lı yaşlara gelmiş abiniz, kardeşiniz olarak size tavsiyem illegal işlerden mümkün olduğu kadar uzak durun. Hayatımın yarısı mahkemelerde, cezalar da geçti geriye baktığımda pişmanlıktan başka birşey yok. Onca bedel ödendi, aileler, para, sevdikler falan sadece pişmanlık var. Cezadeyken dostluğunu her zaman hissettiğim @aslan2581 ve @Nf2807 kardeşime ayrıca teşekkür ederim. Fazla uzatmaya gerek yok herkesi çok özledim, kaldığımız yerden devam edelim :)

10 kişi 200
4 şubat 19.54 son katılım olsun

@Shellac @Daimon
Hoş geldin bakalım
 

Dino2106

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
2,821
808
113
Bir süre ayrı kaldım forumdan. Çok şükür bir cezayı daha bitirdim çıktım. Çok şey var aslında söylenecek, çok tecrübe var. 20 lı yaşlardaki kardeşlerim şunu unutmasın, bugün yapacağınız hataların, vereceğiniz yanliş kararların, bedelini birgün ödemek zorunda kalıyorsunuz. 40 lı yaşlara gelmiş abiniz, kardeşiniz olarak size tavsiyem illegal işlerden mümkün olduğu kadar uzak durun. Hayatımın yarısı mahkemelerde, cezalar da geçti geriye baktığımda pişmanlıktan başka birşey yok. Onca bedel ödendi, aileler, para, sevdikler falan sadece pişmanlık var. Cezadeyken dostluğunu her zaman hissettiğim @aslan2581 ve @Nf2807 kardeşime ayrıca teşekkür ederim. Fazla uzatmaya gerek yok herkesi çok özledim, kaldığımız yerden devam edelim :)

10 kişi 200
4 şubat 19.54 son katılım olsun

@Shellac @Daimon
Hoş geldin kral
 

Hayat1kumar

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
113,548
63,477
113
Bir süre ayrı kaldım forumdan. Çok şükür bir cezayı daha bitirdim çıktım. Çok şey var aslında söylenecek, çok tecrübe var. 20 lı yaşlardaki kardeşlerim şunu unutmasın, bugün yapacağınız hataların, vereceğiniz yanliş kararların, bedelini birgün ödemek zorunda kalıyorsunuz. 40 lı yaşlara gelmiş abiniz, kardeşiniz olarak size tavsiyem illegal işlerden mümkün olduğu kadar uzak durun. Hayatımın yarısı mahkemelerde, cezalar da geçti geriye baktığımda pişmanlıktan başka birşey yok. Onca bedel ödendi, aileler, para, sevdikler falan sadece pişmanlık var. Cezadeyken dostluğunu her zaman hissettiğim @aslan2581 ve @Nf2807 kardeşime ayrıca teşekkür ederim. Fazla uzatmaya gerek yok herkesi çok özledim, kaldığımız yerden devam edelim :)

10 kişi 200
4 şubat 19.54 son katılım olsun

@Shellac @Daimon
Geçmiş olsun kardeş.aramiza hoş geldin diyelim
 

Passion90

Maybe ... One Day...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
35,857
24,637
113
Bir süre ayrı kaldım forumdan. Çok şükür bir cezayı daha bitirdim çıktım. Çok şey var aslında söylenecek, çok tecrübe var. 20 lı yaşlardaki kardeşlerim şunu unutmasın, bugün yapacağınız hataların, vereceğiniz yanliş kararların, bedelini birgün ödemek zorunda kalıyorsunuz. 40 lı yaşlara gelmiş abiniz, kardeşiniz olarak size tavsiyem illegal işlerden mümkün olduğu kadar uzak durun. Hayatımın yarısı mahkemelerde, cezalar da geçti geriye baktığımda pişmanlıktan başka birşey yok. Onca bedel ödendi, aileler, para, sevdikler falan sadece pişmanlık var. Cezadeyken dostluğunu her zaman hissettiğim @aslan2581 ve @Nf2807 kardeşime ayrıca teşekkür ederim. Fazla uzatmaya gerek yok herkesi çok özledim, kaldığımız yerden devam edelim :)

10 kişi 200
4 şubat 19.54 son katılım olsun

@Shellac @Daimon
Geçmiş olsun
 

mehmet0208

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
743
976
93
Bir süre ayrı kaldım forumdan. Çok şükür bir cezayı daha bitirdim çıktım. Çok şey var aslında söylenecek, çok tecrübe var. 20 lı yaşlardaki kardeşlerim şunu unutmasın, bugün yapacağınız hataların, vereceğiniz yanliş kararların, bedelini birgün ödemek zorunda kalıyorsunuz. 40 lı yaşlara gelmiş abiniz, kardeşiniz olarak size tavsiyem illegal işlerden mümkün olduğu kadar uzak durun. Hayatımın yarısı mahkemelerde, cezalar da geçti geriye baktığımda pişmanlıktan başka birşey yok. Onca bedel ödendi, aileler, para, sevdikler falan sadece pişmanlık var. Cezadeyken dostluğunu her zaman hissettiğim @aslan2581 ve @Nf2807 kardeşime ayrıca teşekkür ederim. Fazla uzatmaya gerek yok herkesi çok özledim, kaldığımız yerden devam edelim :)

10 kişi 200
4 şubat 19.54 son katılım olsun

@Shellac @Daimon
Geçmiş olsun
 

diyarasim

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
624
463
63
Bir süre ayrı kaldım forumdan. Çok şükür bir cezayı daha bitirdim çıktım. Çok şey var aslında söylenecek, çok tecrübe var. 20 lı yaşlardaki kardeşlerim şunu unutmasın, bugün yapacağınız hataların, vereceğiniz yanliş kararların, bedelini birgün ödemek zorunda kalıyorsunuz. 40 lı yaşlara gelmiş abiniz, kardeşiniz olarak size tavsiyem illegal işlerden mümkün olduğu kadar uzak durun. Hayatımın yarısı mahkemelerde, cezalar da geçti geriye baktığımda pişmanlıktan başka birşey yok. Onca bedel ödendi, aileler, para, sevdikler falan sadece pişmanlık var. Cezadeyken dostluğunu her zaman hissettiğim @aslan2581 ve @Nf2807 kardeşime ayrıca teşekkür ederim. Fazla uzatmaya gerek yok herkesi çok özledim, kaldığımız yerden devam edelim :)

10 kişi 200
4 şubat 19.54 son katılım olsun

@Shellac @Daimon
Geçmiş olsun abim benim hoşgeldin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst