- 9,145
- 3,689
- 113
30 0
3 tane kupon tuttu bugün hep kazansak monaco'ya yerleşiriz zatenReis artık kazan gözünü sevim
Yavaş ol dost kayıp serisi gelirse xbet acımaz 200 k 1 saate gider3 tane kupon tuttu bugün hep kazansak monaco'ya yerleşiriz zaten![]()
Birşey çıkmaz dost bu arkadaştan diğer arkadaşlarda şansını dene 🤣Ve resmi wonn tebrikler dost![]()
Farketmez dostum mesaide vakit geçiriyorum benBirşey çıkmaz dost bu arkadaştan diğer arkadaşlarda şansını dene 🤣
Yav sen ve senin gibileri yoksaya yoksaya yoruldum arkadaş, forumdan sırf bu sebeple uzaklaştım, geri geldim yine sporlanarak üremişsiniz. Kardeş canım ister dağıtırım, canım ister dağıtmam. 3 kere dağıttım biri foruma kayıt olduğum ilk hafta olmak üzere. Tebrik eder geçersin, insanlar millete dağıtmaya kupon paylaşmıyor, muhabbet olsun diye paylaşıyor. Kibar olayım diyorum illa insanın ayarını bozuyorsunuz. Neyse iyi geceler.Birşey çıkmaz dost bu arkadaştan diğer arkadaşlarda şansını dene 🤣
Bosver sakin ol ,takma .Yav sen ve senin gibileri yoksaya yoksaya yoruldum arkadaş, forumdan sırf bu sebeple uzaklaştım, geri geldim yine sporlanarak üremişsiniz. Kardeş canım ister dağıtırım, canım ister dağıtmam. 3 kere dağıttım biri foruma kayıt olduğum ilk hafta olmak üzere. Tebrik eder geçersin, insanlar millete dağıtmaya kupon paylaşmıyor, muhabbet olsun diye paylaşıyor. Kibar olayım diyorum illa insanın ayarını bozuyorsunuz. Neyse iyi geceler.
Boşverr paylas sen müsaitsek takip ederiz. Mesaide bana da iyi oluyorYav sen ve senin gibileri yoksaya yoksaya yoruldum arkadaş, forumdan sırf bu sebeple uzaklaştım, geri geldim yine sporlanarak üremişsiniz. Kardeş canım ister dağıtırım, canım ister dağıtmam. 3 kere dağıttım biri foruma kayıt olduğum ilk hafta olmak üzere. Tebrik eder geçersin, insanlar millete dağıtmaya kupon paylaşmıyor, muhabbet olsun diye paylaşıyor. Kibar olayım diyorum illa insanın ayarını bozuyorsunuz. Neyse iyi geceler.
Senden Birşey istedimmi sanada iyi gecelerYav sen ve senin gibileri yoksaya yoksaya yoruldum arkadaş, forumdan sırf bu sebeple uzaklaştım, geri geldim yine sporlanarak üremişsiniz. Kardeş canım ister dağıtırım, canım ister dağıtmam. 3 kere dağıttım biri foruma kayıt olduğum ilk hafta olmak üzere. Tebrik eder geçersin, insanlar millete dağıtmaya kupon paylaşmıyor, muhabbet olsun diye paylaşıyor. Kibar olayım diyorum illa insanın ayarını bozuyorsunuz. Neyse iyi geceler.
Tebrikler dost@Shellac Kazandı
Diğer bekleyenlere de bak bir ara dost öğleden beriTebrikler dost