1000e1000spin vardı o yüzden birisi konu açmış çevrimsiz güzel bonus diye düşünmştümOrdan gelenle roll olmuyor mu 😅
1000e1000spin vardı o yüzden birisi konu açmış çevrimsiz güzel bonus diye düşünmştümOrdan gelenle roll olmuyor mu 😅
Geceye kadar bekleyip zaten gelmezse malûm kişiyi ifşa ederim öğrenirsin dostAnlamadım ama neyse
Dünkü çekilişten buna para çıkmış birisi ben atarım sana demiş 1 kyı ama piyasada yokmuş sabahtan beriAnlamadım ama neyse
3luk atarken faul yapıyorlar3 atış zalgiris
Bu 3 atış meselesı nedir normali 2 degil mi
Tesekkür3luk atarken faul yapıyorlar
Empati kurarsan diğer arkadaşlarda hiç yok da diyebilirsin 🤗1000e1000spin vardı o yüzden birisi konu açmış çevrimsiz güzel bonus diye düşünmştüm