Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

⚽️Futbol Tottenham Manchester City'yi 90+5'te Yıktı

Daimon

Moderator
Yönetici
Moderatör
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
131,601
92,774
113
1645352101972.png

Manchester City'nin ligdeki 15 maçlık yenilmezlik serisi son bulurken,Tottenham ise üç maç aradan sonra kazanarak nefes aldı.

Maça hızlı başlayan konuk ekip, 4. dakikada Dejan Kulusevski'nin golüyle öne geçti.

33. dakikada sahneye çıkan İlkay Gündoğan, attığı golle skora dengeyi getirdi ve ilk yarının da sonucunu belirledi. 1-1.

Tottenham, 59. dakikada golcü ismi Harry Kane ile yeniden öne geçti: 1-2.

Karşılaşmanın uzatma dakikaları ise adeta nefes kesti. Manchester City, 90+2. dakikada Riyad Mahrez'in penaltıdan kaydettiği golle durumu 2-2'ye getirdi.

Maçın sonucunu belirleyen gol ise, 90+5'te yine Harry Kane'den geldi ve Tottenham sahadan 3-2'lik galibiyetle ayrıldı.

Bu sonucun ardından Manchester City 63 puanda kalırken, Tottenham ise 39 puana yükseldi.
 

butragueno

BASKETÇİ
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
80,979
54,137
113
city ve paris yenilince çok mutlu oluyorum dün ikiside yenildi :)
 

JayJayOkocha

10Numara
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
19,455
21,972
113
Tothenham hayatının maçını oynadı reis. City i ben sevmiyorum liverpol puan farkı kapanicak city i yendiginde liver olsun kloop reis severiz. You newer alone Liverpolll
 

mahoaga

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
3,432
1,627
113
Kane yüzyılın en balon topçusu olabilir
 

dexter96

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,924
1,006
113
Sadece cityi değil beni de yıktı... ms 0 demıstım
 
Üst