- 19,453
- 11,694
- 113
Üstüne birde özel oranların gelmesi çilekli pasta oldu dostEkli dosyayı görüntüle 989738
Haftalardır hayal kırıklığına uğradık. Hayal kırıklığı içindeyiz ama
Ne olursa olsun galibiyetle kupaya veda etmek iyidir.
Bir tanesi vardı burada arkadaşıyla iddiaya girmiş gündüz konuşuyordu onu bulmam lazım iddia da şu şişeye oturmakmış Türkiye 2 gol atamazmış öyle girmiş arkadaşı demiş atar Ben de dedim ki şimdiden şişeye otur 2 değil 3 atacak dediğim gibi attı o çocuk nerede şimdi acaba oturdu mu üstüne 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂Ekli dosyayı görüntüle 989738
Haftalardır hayal kırıklığına uğradık. Hayal kırıklığı içindeyiz ama
Ne olursa olsun galibiyetle kupaya veda etmek iyidir.
kalkamamışBir tanesi vardı burada arkadaşıyla iddiaya girmiş gündüz konuşuyordu onu bulmam lazım iddia da şu şişeye oturmakmış Türkiye 2 gol atamazmış öyle girmiş arkadaşı demiş atar Ben de dedim ki şimdiden şişeye otur 2 değil 3 atacak dediğim gibi attı o çocuk nerede şimdi acaba oturdu mu üstüne 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂
Sen görmüş müydün cevap vermiştim benkalkamamış
Vallahi iki iki gidiyordu 90 artı Yatağa girdim girmeden önce her zaman böyle arada oluyor biliyor musun yatağa girdiğim zaman telefonu koyuyorum gözümün önüne koy geliyor lan dedim yatağa gireyim dedim uykum geliyordu yataktayken maçı 3-2 gibi görüyorum böyle uykulu halinde bir baktım üçü yazdı o an🤣🤣🤣🤣Vay be su oyuna şu skora seviniyoruz bu galibiyetle avrupada şampiyonuz
Kardo bahis alaydın keşke iyi verirdiVallahi iki iki gidiyordu 90 artı Yatağa girdim girmeden önce her zaman böyle arada oluyor biliyor musun yatağa girdiğim zaman telefonu koyuyorum gözümün önüne koy geliyor lan dedim yatağa gireyim dedim uykum geliyordu yataktayken maçı 3-2 gibi görüyorum böyle uykulu halinde bir baktım üçü yazdı o an🤣🤣🤣🤣
Bak buna emin ol kasam olsaydı 90 artıda da girerdim Bak buna emin ol gol geldi diye demiyorum bakKardo bahis alaydın keşke iyi verirdi
Paraguayla berabere bile kalamadilar yazıklar olsunEkli dosyayı görüntüle 989738
Haftalardır hayal kırıklığına uğradık. Hayal kırıklığı içindeyiz ama
Ne olursa olsun galibiyetle kupaya veda etmek iyidir.
Kardo eminim emin olduugum için keşke girseydin dedimBak buna emin ol kasam olsaydı 90 artıda da girerdim Bak buna emin ol gol geldi diye demiyorum bak
Sıralı böyle 7-8 tane maç bildim oranları da on numara bir tek pqrguay da Yanıldım O da sürpriz dedim zaten arkadaşa gelebilir diye para olunca böyle Dediklerim fazla gelmiyor ama olmayınca Her dediğim geliyor nedenseKardo eminim emin olduugum için keşke girseydin dedim![]()
Yav muro adam bahane arıyor bırak Şişe razı adam razı yapıştır gelsin @The Magician olabilir fırsat bu fırsat değerlendirdiBir tanesi vardı burada arkadaşıyla iddiaya girmiş gündüz konuşuyordu onu bulmam lazım iddia da şu şişeye oturmakmış Türkiye 2 gol atamazmış öyle girmiş arkadaşı demiş atar Ben de dedim ki şimdiden şişeye otur 2 değil 3 atacak dediğim gibi attı o çocuk nerede şimdi acaba oturdu mu üstüne 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂
Yok vallahi iddiaya girmiş biriyle Ben o kadar emindim yani 3 tane atacağına Ben dedim rahat atar dedim Sen şimdiden şişeye otur dedim korkuyorum oturmuş mudur acaba🤣Yav muro adam bahane arıyor bırak Şişe razı adam razı yapıştır gelsin @The Magician olabilir fırsat bu fırsat değerlendirdi
oturdum askim sende gelll jdjdjdYok vallahi iddiaya girmiş biriyle Ben o kadar emindim yani 3 tane atacağına Ben dedim rahat atar dedim Sen şimdiden şişeye otur dedim korkuyorum oturmuş mudur acaba🤣
Harbiden sen miydinoturdum askim sende gelll jdjdjd
evet sıram bitti seni davet ediyorum vatan için bayrak içinn tekbirrr gell 😂Harbiden sen miydin
fena kupon.tebrikler milli takım. benim uzay kupon da bu şekilde tekten yatmış oldu sağlık olsun
Ekli dosyayı görüntüle 989743