La umut madem tlfn kullanabiliyosun niye hic girmiyosun foruma ozledik be kardesim.
Bro adam sabahın köründe kalkio istimasi egitimi nöbeti vs vs dinleniodur askerlik adamı yoruyor akşama kadar ayaktasinLa umut madem tlfn kullanabiliyosun niye hic girmiyosun foruma ozledik be kardesim.
Olsun insan aksam istimasindan sonra girer bakar kim var kim yok kim yasiyor kim ölu 😁Bro adam sabahın köründe kalkio istimasi egitimi nöbeti vs vs dinleniodur askerlik adamı yoruyor akşama kadar ayaktasin
Telefon serbest değil ama bro .komutanlar dioki biz gormedikce herşey serbest .diğer türlü teli yakalatirsan komutanla aran kötü ise 14 gün askerligi uzarOlsun insan aksam istimasindan sonra girer bakar kim var kim yok kim yasiyor kim ölu 😁
Askerligimi bingol karliovanin bi dag koyunde yaptim bizdede yasakti 35 kisiydik ben haric herkes yakalatmisti.komutan yakalayinca kafalarina vuruyordu sonra eline cekici verio kirdiriyordu sanaTelefon serbest değil ama bro .komutanlar dioki biz gormedikce herşey serbest .diğer türlü teli yakalatirsan komutanla aran kötü ise 14 gün askerligi uzar
şimdi üyelik oluşturdum bir hata vermedi bir büyük harf bir kücük harf ve rakam kombinlemesiyle. canlı destek ise destek verilen saatler içerisinde bize ulaşın kısmından bağlanacaksın sanal asistan otomatik birşeyler yazar oraya canlı destek yaz sonra seçenek gelir ordan tamama bastın mı bağlanır b10 grubundaki destekle aynı sistemarkadaşlar şu koca forumda sorumu yanıtlayacak adam yok mu canlı desteğe hiçbir şekilde erişemiyorum üye olurken yanlış parola seçeneği diyor harf nokta sayı her şeyi deniyorum olmuyor canlı desteğe ulaşmak zaten imkansız siz kafanıza göre mi para yatırıp oynuyorsunuz belge isteseler nasıl ulaşacaksınız canlı desteğe
Dayı telefonu alalı 3 gün oldu 3 gündür giriyom eğitimlerden, sonraLa umut madem tlfn kullanabiliyosun niye hic girmiyosun foruma ozledik be kardesim.
Yapma ya 3 gun once dagitim yaptim bnde tuh 😔 artik sen askerdeyken bidaha kazanirsam aklimdasin en sevdigim kardesim.allah sabir versin safak muhabbetine girmiyorum moralin bozulmasin diye.umarim zorlanmiyorsundur.Dayı telefonu alalı 3 gün oldu 3 gündür giriyom eğitimlerden, sonra
Yok be dayı fazla zorluk çekmiyoruz boş insan çok bi orası kötüYapma ya 3 gun once dagitim yaptim bnde tuh 😔 artik sen askerdeyken bidaha kazanirsam aklimdasin en sevdigim kardesim.allah sabir versin safak muhabbetine girmiyorum moralin bozulmasin diye.umarim zorlanmiyorsundur.
Orasi oyle her memleketden adam var usta birligi biraz daha rahat olurYok be dayı fazla zorluk çekmiyoruz boş insan çok bi orası kötü