- 2,960
- 2,603
- 113
Zehirli oku aticam şimdi dostİkiside gitti gibi dost basketlerin
Zehirli oku aticam şimdi dostİkiside gitti gibi dost basketlerin
Dur yapmaZehirli oku aticam şimdi dost
Niye laDur yapma
Çünkü siz kardeşsinizNiye la
Maç vericektim sjdjfNiye la
Bu gitti zaten kanka gece yine acicam bu bonusu hiç sevmedim 2 li den nefret ediyom aqMaç vericektim sjdjf
Ne ara gitti şimdi paylaştınBu gitti zaten kanka gece yine acicam bu bonusu hiç sevmedim 2 li den nefret ediyom aq
Evet ben de tek tek seviyorum aqBu gitti zaten kanka gece yine acicam bu bonusu hiç sevmedim 2 li den nefret ediyom aq
Maçta yok bu aralar baskette oruç mu tutmaya başladı bu gavurlar acaba awEvet ben de tek tek seviyorum aq
Kanka hiç sorma her türlü sıkıştırıyorlar sakin olmakta fayda varMaçta yok bu aralar baskette oruç mu tutmaya başladı bu gavurlar acaba aw
Bayrama kadar çok yuklenmicem zaten ya çıtır dan deniyoz isteKanka hiç sorma her türlü sıkıştırıyorlar sakin olmakta fayda var
Lewandoski bı tane atar dedik megersem oda yokmuş dnhsjsjdjdhsKorner 1 olmuş
Aynen tatlı tatlı üzmicek şekilde dene gelirse katlarsın gelmezse üzmesinBayrama kadar çok yuklenmicem zaten ya çıtır dan deniyoz iste
Öyle zaten ama son 3 4 gündür normal sonuç yok maclarin hiçbirinde. Dün bostona aldık 5 dakika sayı atmadi .Aynen tatlı tatlı üzmicek şekilde dene gelirse katlarsın gelmezse üzmesin
O boston yüzünden nba ya tövbe ettim kendime söz verdim ağır küfür bile ettim oynarsam nba benim için bitmiştir kazanacağımı bilsem oynamamÖyle zaten ama son 3 4 gündür normal sonuç yok maclarin hiçbirinde. Dün bostona aldık 5 dakika sayı atmadi .
Euroluge desen 47 barem aciliyo 30 cikiyo degisik
Yokluk işte la benim karılarin maçları yok 4 5 gecedir darlaniyorum 😂😂😂O boston yüzünden nba ya tövbe ettim kendime söz verdim ağır küfür bile ettim oynarsam nba benim için bitmiştir kazanacağımı bilsem oynamam